Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Er det normalt? Skal sies at han spiller lite når jeg er hos ham. Men når jeg ikke er der, spiller han masse! (Vi bor ikke sammen) Anonymous poster hash: a65f8...0ae
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Ville aldri ha hatt han i mitt hus. Anonymous poster hash: 4d888...9fc
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Hva gjør det deg at han spiller når du ikke er der? Hans hobby... Min var også sånn. Spilte aldri når jeg var på besøk, men hva han gjorde når jeg ikke var der, har ikke jeg noe med. Ettee at vi flyttet sammen har han nesten ikke spilt. Og etter vi kjøpte hus så har ikke spilt en gang. Jeg har hatt 2 spillkvelder i året med ei venninne. Legger da disse kveldene når han ikke er hjemme. Anonymous poster hash: 79a93...ceb
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Og herved behøver ikke min mann å bruke mer krefter på å overtale meg om at våre barn ikke skal få tv-spill til jul... Anonymous poster hash: 774cf...6cd
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Jeg savner spill! Det var den tiden da jeg kunne slappe av alene! Mannen min elsker også spill. Men siden vi giftet oss,spiller vi ikke i det hele tatt. Vi er klar over at det stjeler tid. Anonymous poster hash: 00510...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå