Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 å tenke at man har lyst til å lage 80-90% av mat til både voksne og spedbarn (når han starter med grøt osv.) og alle klær utenom sko og uteklær til barnet frem til han starter på skolen? Livssituasjonen blir da at jeg som ønsker å gjøre det og har ansvaret for dette her kommer til å være student med praksisplass, far ute i jobb og babyen i barnehage fra og med august. Er dette en effektiv måte å spare litt ekstra penger på, samtidig som vi lever sunnere osv.? Er dette realistisk eller kommer det bare til å bli stress og mas? Anonymous poster hash: da4bd...bf0
TPK Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Lage mat er vel ikke noe problem. Men med mindre du er veldig dreven eller synes det er vekdig gøy tror jeg det blir veldig tidkrevende (og for min del vanskelig!) å lage alle klær! Tviler på det blir så utrolig billig også... Men det skader jo ikke å prøve!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 å lage maten fra bunnen av er ihvertfall veldig realistisk, krever bare litt planlegging. Det kan dere spare mye på, kontra helfabrikata. Klær er vel heller ikke så vrient å få til, men der vil du neppe spare noe, det er så billig likevel.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 HI her Er det ikke billigere å kjøpe og lage egne klær da? På stoff & stil koster 1 meter med stoff mellom 10-100kr alt avhenger av hvilken type stoff osv. Anonymous poster hash: da4bd...bf0
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Hvis du skal spare mye penger på å sy klær, så tror jeg du må satse på å kjøpe brukte klær å sy dem om. Og da kjøpe de brukte klærne på loppemarked og prute bra. Anonymous poster hash: 7b396...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå