Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Hvor tidlig kan jeg få svar om jeg er gravid? Og hvordan foregår en abort? Anonymous poster hash: 56d4c...a52
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Ved forventet mens Google abort Anonymous poster hash: b7097...4cf
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Ta en test når mensen ikke er kommet til normal tid, evt 1-2 dager før. Ved tidlig abort får du som regel noen piller, og fosteret kommer ut av seg selv. Er du lenger på vei kan du få utskraping. Kontakt legen eller Google litt selv hvis du trenger mer forklaring. Lykke til! Anonymous poster hash: d7cbc...098
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Ta en test ca to uker etter sex, ca ved forventet mens. Ved en abort tar de først en ultralyd for å sjekke hvor langt du er på vei. Så får du tabletter som stopper hjertet/utviklingen til fosteret også tabletter som får kroppen til å støte fosteret ut. Anonymous poster hash: 6efd2...401
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 En test vil vise deg svaret ja. Under en abort forgifter de barnet ditt så det dør. Anonymous poster hash: 0a075...f95
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Kjemisk abort (med tabletter, ofte hjemme) tas mellom uke 7 og 9 vanligvis. Dette er den greieste måten hvis det ikke er noe spesielt som tilsier at du må ha kirurgisk abort. Jeg har gjort dette selv. Mentalt var det utfordrende, fysisk gikk det hele temmelig smertefritt. Du kan ta direkte kontakt med sykehuset for abort, jeg gikk ikke veien om fastlegen. Der avtaler du time, du får samtale og en enkel undersøkelse før du tar div. tabletter. Anonymous poster hash: 07cd5...7ed
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Og husk prevensjon neste gang da.. Anonymous poster hash: 0e98e...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå