GÃ¥ til innhold

Hvilke matretter hater du og elsker mannen(og omvendt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker fiskegrateng og medisterkake. Farsedronningen det er meg 😉 Mannen takler det ikke

Han elsker lutefisk og sushi. Jeg spyr av det!

Anonymous poster hash: d0655...7b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, min mann er heldigvis altspisende, og spiser det jeg (eller andre) serverer uansett han.
Om jeg skal klare å komme på noe som han gjerne takker nei til er det fårikål. Men også det spiser han om han blir servert det. Ekstremt enkel mann på det punktet!  :wink:

Jeg derimot er ikke fan av skikkelig norsk husmannskost. Eller farsemat  :wacko: Takler ikke kvernet kjøtt og slam som er "pressa sammen" til en "kake" av noe slag  :tongue:  Så klarer jeg absolutt ikke lutefisk, det er han veldig glad i. 

Anonymous poster hash: 4491c...f3a
Skrevet

Sushi liker jeg, ikke han.

Anonymous poster hash: 800e1...438

Skrevet

Jeg elsker pizza og Taco. Han hater det. Han elsker fisk jeg hater fisk.

Anonymous poster hash: 5cd42...c69

Skrevet

Å hate mat er vel å ta i?

Jeg liker ikke trøndersodd han liker ikke blodpølse :)

Anonymous poster hash: cb625...895

Skrevet

Jeg liker sushi og takler ikke farsemat, lutefisk, blodklubb, fisk med ben.

Mannfolket liker ikke sushi og er nesten altetende.

Skrevet

Jeg er ikke overvettes glad i taco, mannens favoritt. Derimot elsker jeg alt av sjømat, noe han ikke spiser. Hadde det vært opp til meg hadde jeg levd som pescetarianer.

Anonymous poster hash: 48858...82e

Skrevet

Han elsker lutefisk, det klarer jeg bare ikke! Fiskegrateng og medisterkaker er også blant hans favoritter, det er jeg ikke særlig glad i.

Skrevet

Jeg elsker sushi og fårikål, dette liker ikke han. Han vil spise frossenpizza hver dag, hele mnd. Jeg syns det kan være godt en gang i blant, men ikke hver dag, så vi spiser hver for oss.

Anonymous poster hash: 26e10...034
Skrevet

Rømmegrøt liker jeg ikke mannen, han spiser rødt kjøtt det gjør ikke jeg.

Skrevet

Jeg hater fisk, mannen elsker det! Jeg elsker indisk men mannen er allergisk mot noe de bruker i indisk mat & blir kjempe dårlig hver gang så han liker ikke når jeg vil ha indisk... Han vil ha ost på allt, jeg takler ikke ost, untat en veldig god oste saus han lager til en scampi pasta rett. Ellers er vi veldig like i mat veien, stort sett allt etende å veldig glad i asaistisk mat begge to.

Anonymous poster hash: 6c124...786

Skrevet

Mannen er glad i pinnekjøtt og lam, jeg får angst bare av lukta.

Han liker ikke sursøt saus på wok, det digger jeg.

Men begge spiser maten selv om vi ikke liker det da. Mannen spiser sursøt saus om jeg lager det og jeg spiser pinnekjøtt når han lager det en dag i romjula.

Anonymous poster hash: 91af3...3ad

Skrevet

Jeg elsker sushi og fårikål, dette liker ikke han. Han vil spise frossenpizza hver dag, hele mnd. Jeg syns det kan være godt en gang i blant, men ikke hver dag, så vi spiser hver for oss.

Anonymous poster hash: 26e10...034

Han spiser frossenpizza hver dag?......

Mannen liker ikke sushi, jeg elsker det. Ellers liker vi det meste

Anonymous poster hash: a39a1...e47

Skrevet

Her liker vi begge sushi, og kjøper det når vi virkelig skal unne oss noe ekstra. Av hverdagsmat tror jeg gubben kunne spist hamburger og pizza annenhver dag resten av livet om han fikk lov. Jeg er veldig glad i de fleste typer fisk, men liker egentlig det meste unntatt tradisjonell julemat.

Anonymous poster hash: c50b9...9c5
Skrevet

Her spiser vi alt vi får servert.

Jeg hadde nok backet ut av innsekter, kjønnsorganer og øyne. Og så er jeg ikke noe begeistret for innvoller.

Mannen derimot, han prøver alt...

Anonymous poster hash: 812ba...8d6

Skrevet

Han hater pasta med gorgonzolasaus, noe som jeg elsker. Han digger taco og fiskeboller, det spiser ikke jeg. Heldigvis er det meg som lager mat, så hvis jeg ikke vil ha noe lager jeg noe annet. Iblant er jeg snill og lager mat for de andre og nøyer med med en ostesmørbrød.

Anonymous poster hash: 378e5...a82
Skrevet

Mannen liker ikke fiskeboller i hvit saus, det kunne jeg glatt spist ihvertfall annen hver dag. Ellers spiser vi omtrent alt.

Skrevet

Mannen er glad i pinnekjøtt og lam, jeg får angst bare av lukta.

Han liker ikke sursøt saus på wok, det digger jeg.

Men begge spiser maten selv om vi ikke liker det da. Mannen spiser sursøt saus om jeg lager det og jeg spiser pinnekjøtt når han lager det en dag i romjula.

Anonymous poster hash: 91af3...3ad

Denne bare omvendt :)

Ellers er mannen glad i tomatbaserte sauser mens jeg foretrekker fløtesauser.

Anonymous poster hash: 2f5e9...f6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...