Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Jeg burde gå til fysioterapaut, men det som stopper meg er; jeg er så perfeksjonist i forhold til alt og spesielt kroppen!Jeg føler jeg ikke har fått trena kroppen nok/er snøhvit på kroppen, har et par art osv...jeg hater det...og i tillegg er fysioterapauten en ung kjekk mann som alltid stirrer etter meg...(nei, jeg er lykkelig gift og har ingen skumle planer)😂men jeg er så redd allikevell at han skal bli, hva skal jeg si...skuffet!At utsiden ikke stemmer med undersiden av klærne...off ja jeg seeer at det her høres helt teit ut😂Er det bare jeg som tenker slik?🙈 Anonymous poster hash: f8fb1...298
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Og ikke art, menn arr😅 Anonymous poster hash: f8fb1...298
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Jeg burde gå til fysioterapaut, men det som stopper meg er; jeg er så perfeksjonist i forhold til alt og spesielt kroppen!Jeg føler jeg ikke har fått trena kroppen nok/er snøhvit på kroppen, har et par art osv...jeg hater det...og i tillegg er fysioterapauten en ung kjekk mann som alltid stirrer etter meg...(nei, jeg er lykkelig gift og har ingen skumle planer)😂men jeg er så redd allikevell at han skal bli, hva skal jeg si...skuffet!At utsiden ikke stemmer med undersiden av klærne...off ja jeg seeer at det her høres helt teit ut😂Er det bare jeg som tenker slik?🙈 Anonymous poster hash: f8fb1...298 Kanskje velge en annen fysioterapeut? Som fysioterapeut selv, kan jeg si at jeg sjelden lar oss påvirke av de kroppene jeg jobber med. Det er funksjon, begrensninger og muligheter som opptar meg på jobb.. Men så er det sjelden jeg stirrer etter folk også... Anonymous poster hash: d901e...3f3
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Tenker og litt som deg HI. Har en meget kjekk kiropraktor. Liker ikke å kle av meg for ham. Men han er så flink og profesjonell. Så jeg må jo bare legge de flaue følelsene mine til siden. Anonymous poster hash: 3711c...157
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Må bare si meg enig med kollegaen over her. Når jeg jobber tenker jeg arbeidsoppgaven, tenker på hva som må gjøres for å hjelpe den pasienten, for å forebygge, behandle og bygge opp igjen. Arr er kun interessant hvis det påvirker årsaken til at personen kommer til behandling. Vi er så vant med å se avkledde kropper at vi forholder oss profesjonelt til kropp. Du tenker ut fra følelsene dine fordi du ikke er helt venn med egen kropp. Men hvis du ikke føler deg bekvem med den fysioterapeuten så kan du jo velge å gå til en annen hvis det finnes flere der du bor. Hvis ikke så husk at fysioen er på jobb for å gjøre en jobb, ikke noe mer. Vil også tro at han slutter å "stirre etter deg" etter at du er blitt pasient der. At han kikker etter en pen dame som ikke er pasient må jo være lov Anonymous poster hash: 11dcb...92d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Tenker og litt som deg HI. Har en meget kjekk kiropraktor. Liker ikke å kle av meg for ham. Men han er så flink og profesjonell. Så jeg må jo bare legge de flaue følelsene mine til siden. Anonymous poster hash: 3711c...157 Kanskje du går til en tidligere kollega av meg Vi forstod ikke hvorfor kundetoalettet plutselig begynet å lukte mye av parfyme, det var sminkerester på vasken. Inntil vi la merke til at de fleste unge kvinnelige pasientene hans kom i ekstra god tid før time... og de fleste var innom toalettet for å friske opp sminke/parfyme Anonymous poster hash: 11dcb...92d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Hehe godt mulig det er han...😂Er i bodø det her😂 Anonymous poster hash: f8fb1...298
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Dersom man skal til fysioterapeut for bekkenløsning, må man kle av seg da? Sikkert dumt spørsmål, men jeg lurer hvilke klær som må av? Anonymous poster hash: a3c50...08a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #9 Skrevet 23. november 2015 Herlighet... er du 13 år gammel? Fysioterapeuten bryr seg neppe om hvordan du ser ut, og bryr du deg om hvordan han ser ut i den grad at du er ukomfortabel så bestiller du vel bare time hos noen andre? Høres vel mest ut av dette innlegget som du er ute etter at folk skal svare at "du sikkert er sååå fin" og at han "sikker er sååå keen på deg". Skjerp deg - og bytt behandler. Anonymous poster hash: c65e1...731
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #10 Skrevet 23. november 2015 Hehe skjerp deg?🤔😅Du som skriver det til alle?😂 Anonymous poster hash: f8fb1...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå