Gå til innhold

Julegave til "elskeren" og hva kan det da være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen ideer på hva jeg kan gi en god venn av meg/elskeren (eller hva i alle dager man kan kategorisere ham under) Han er i overkant IT interessert, og har ellers det han trenger å råd til å kjøpe det han vil ha. 

Jeg er helt blank her  :D

Anonymous poster hash: 8bc38...1f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ute etter å provosere, I persume....

Anonymous poster hash: 94da3...c37
Skrevet

Klarer ikke bestemme meg for om det er mest provoserende at de er venner eller at de har sex eller at han er IT-interessert.. Mulig det er det at hun er blank. Sykt provoserende alt sammen!

Skrevet

Klarer ikke bestemme meg for om det er mest provoserende at de er venner eller at de har sex eller at han er IT-interessert.. Mulig det er det at hun er blank. Sykt provoserende alt sammen!

Regner med denne anonyme har blitt bedratt og antok automatisk at "elskeren" var godt gift med 3 barn, hus og 2 hunder.

Skrevet

HI her

Nei, absolutt ikke. Anser han som en god venn og syns i utgangspunktet det er vanskelig nok å kjøpe til nær familie, så å skulle finne gave til en man roter med er hakket verre for meg :)

Anonymous poster hash: c429f...204

Skrevet

HI her

La meg gjøre det enklere for dere; 

Mannen er IKKE gift, forlovet, har samboer eller noe i nærheten av noe kjæreste. For ordens skyld er ikke jeg det heller.

Vi er gode venner og vært det i en årrekke, og vi har sex når det passer seg sånn. Noen som nå har tips til hva en kan gi i gave? :)

Skrevet

HI her

Mannen er IKKE gift, forlovet, har samboer eller noe i nærheten av noe kjæreste. For ordens skyld er ikke jeg det heller.

Vi er gode venner og vært det i en årrekke, og vi har sex når det passer seg sånn. Noen som nå har tips til hva en kan gi i gave? :)

HI her

Tror du må gå på Spaceworld og spørre etter den ultimate gaven til en IT-interessert mann. Min erfaring er at de kan sakene sine der, og kan gi en god anbefaling :)

Skrevet

Gi han fitta di du👍

Anonymous poster hash: 5a151...79f

Skrevet

Håndjern

Penispumpe

Ny Mac

Anonymous poster hash: 2684d...be3

Skrevet

Regner med denne anonyme har blitt bedratt og antok automatisk at "elskeren" var godt gift med 3 barn, hus og 2 hunder.

Er det MIN man du her refererer til???!!!

Hahahaha, liker dette nesten litt bedre enn Hollywoodfruer eller hva det nå heter

Skrevet

HI her

Ganske vesentlig informasjon akkurat i dette tilfellet ;) I fjor var det minst en tråd her inne som ville ha tips til hva hun kunne gi elskeren for at kona ikke skulle oppdage det, og hva hun kunne ønske seg av elskeren som mannen ikke ville få mistanke om... Derav mitt første svar i tråden.

Selv om han er IT-interessert så tenker jeg at du kan tenke noe helt annet. Kommer litt an på hvilken pris du har tenkt å legge deg på også. Men hva med å be ham med på en helg på fjellet, lån eller lei en hytte, gå måneskinnstur på truger.... og god vin og peisbål og sex foran flammene etterpå?

Skrevet

Gi han fitta di du👍

Anonymous poster hash: 5a151...79f

Modent...

Skrevet

Hi her

Haha, det var litt av en koselig gjeng - samlet på et sted! 

Her trenger jeg iallefall ikke å være redd for en eventuell kone som ikke skal vite om gaven - Så alle tips tas imot med stor takk :)  Likte ideen om tur på fjellet, men problemet er at han ikke bor her så det blir litt vanskelig å gjennomføre. Det eneste jeg klarer å tenke på er at han er interessert i IT, og det faller ganske langt bort fra det jeg har greie på. Trenger selvsagt ikke ha noe med det å gjøre. Han er også glad i biler, spesielt veteraner uten at det er noe innenfor mitt interessefelt det heller. Skal også sjekke Spaceworld, tusen takk! :) 

Tenkte i prisklassen 200-500. 

Skrevet

Hi her

Her trenger jeg iallefall ikke å være redd for en eventuell kone som ikke skal vite om gaven - Så alle tips tas imot med stor takk :) Likte ideen om tur på fjellet, men problemet er at han ikke bor her så det blir litt vanskelig å gjennomføre. Det eneste jeg klarer å tenke på er at han er interessert i IT, og det faller ganske langt bort fra det jeg har greie på. Trenger selvsagt ikke ha noe med det å gjøre. Han er også glad i biler, spesielt veteraner uten at det er noe innenfor mitt interessefelt det heller. Skal også sjekke Spaceworld, tusen takk! :)

Mye morro for IT-nerder på CoolStuff.no. 😊👍☺️

Anonymous poster hash: e35a6...853

Skrevet

Hi her

Her trenger jeg iallefall ikke å være redd for en eventuell kone som ikke skal vite om gaven - Så alle tips tas imot med stor takk :)  Likte ideen om tur på fjellet, men problemet er at han ikke bor her så det blir litt vanskelig å gjennomføre. Det eneste jeg klarer å tenke på er at han er interessert i IT, og det faller ganske langt bort fra det jeg har greie på. Trenger selvsagt ikke ha noe med det å gjøre. Han er også glad i biler, spesielt veteraner uten at det er noe innenfor mitt interessefelt det heller. Skal også sjekke Spaceworld, tusen takk! :)

Abonnement på bilblad for veteranbiler? Vil tro det sikkert finnes noe slikt ;)

Ang. tur, så er det også mulig å låne turisthytter ved sjøen. De er ofte glemte perler. Vil tro det er en del som ikke er tilgjengelig på vinteren, men sjekk det ut på turistforeningen. Der kan du også sjekke ut kart for nærmeste tursithytte (det finnes også en oversikt over lite brukte hytter, små hytter, hytter med biltilgang osv.), eller en hytte hvor dere kan møtes midt mellom der dere bor.

Jeg har ikke peiling på IT, så er like hjelpesløs som deg der.

Kanskje ikke gaven å pakke inn og ha under treet, men en ekstra god massasjeolje med lovnad om nytelse ;)

Skrevet

Jeg tenkte også på Star wars.. Finnes så mye duppeditter med star wars-logo, samme med klær, ser liksom for meg at alle datanerder digger star wars :P

Eller hva med kinobilletter?

Anonymous poster hash: 793df...019

Skrevet

Hi her

Her trenger jeg iallefall ikke å være redd for en eventuell kone som ikke skal vite om gaven - Så alle tips tas imot med stor takk :) Likte ideen om tur på fjellet, men problemet er at han ikke bor her så det blir litt vanskelig å gjennomføre. Det eneste jeg klarer å tenke på er at han er interessert i IT, og det faller ganske langt bort fra det jeg har greie på. Trenger selvsagt ikke ha noe med det å gjøre. Han er også glad i biler, spesielt veteraner uten at det er noe innenfor mitt interessefelt det heller. Skal også sjekke Spaceworld, tusen takk! :)

DIB i et nøtteskall. 😉

Skrevet

Jeg foreslår klamydia, da vil han garrantert bli overrasket 😂.

Anonymous poster hash: 18912...af1

Skrevet

Jeg foreslår klamydia, da vil han garrantert bli overrasket 😂.

Anonymous poster hash: 18912...af1

Hvorfor skulle hun ønske å gi vennen sin det?

Anonymous poster hash: f7b87...2cf

Skrevet

Lego har en kolleksjon for voksne, noe i den serien er veteranbiler. Han kan altså bygge sin egen veteranbil i miniatyr og til og med montere motor i den. Du har også disse flygende helikopterene og dronene som er veldig populære blant mange menn.

Kanskje noe av dette kan være av interesse? :)

Anonymous poster hash: 2e389...ff7

Skrevet

Åh! 

Tusen takk for alle fine forslag, dette var ting jeg ikke har tenkt på i det hele tatt. Skal se litt på det i morgen om jeg ikke finner noe konkret, en eller flere ting som har blitt nevnt i tråden her :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...