labine Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Noen gode tips om hva jeg kan gi til onkler og tanter osv i julegaver som ikke er spiselige? Av ting jeg kan lage selv? Jeg strikker og hekler og er litt venn med symaskinen...Kan handlenett i julestoff være en ide? Heklede engler, eller heklet juletrepynt? tova tøfler?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Jeg ville haller gått for ting som brukes, som hjemmestrikkede votter og sokker. Ting som handlenett i julestoff ol er bare skapfyll som ikke brukes. Anonymous poster hash: 4dbff...bce
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Tenker det kommer litt an på hvor mye sånt de har ifra før. Er tantene flinke til å strikke, sy og hekle selv? For da blir det liksom litt smør på flesk tenker jeg. De har antageligvis en del sånt ifra før.... Anonymous poster hash: e9085...3dd
labine Skrevet 23. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2015 Tenker det kommer litt an på hvor mye sånt de har ifra før. Er tantene flinke til å strikke, sy og hekle selv? For da blir det liksom litt smør på flesk tenker jeg. De har antageligvis en del sånt ifra før.... Anonymous poster hash: e9085...3dd Ene er det, men hu liker å få slike ting likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå