Gå til innhold

Dere med skolebarn. Har de gavekalender i klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 21d77...4cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops, trykket litt fort. Men har de gavekalender der alle i klassen kjøper en liten ting?

Anonymous poster hash: 21d77...4cf

Skrevet

3 klasse. Nei aldri hatt. Husker vi hadde da jeg var liten!

Skrevet

Ikke på skolen der mine barn går. De har matematisk julekalender, og så i tillegg har de en kalender der hvert barn tegner en tegning eller lager et hjerte som de henger opp.

Skrevet

Nei. De har pleid å ha omvendt julekalender, der det barnet som blir trukket ut skal gjøre noe for å hjelpe til hjemme og ha med penger til SOS barnebyer tilbake.

Anonymous poster hash: a321e...7d7

Skrevet

Har 4 barn på grunnskolen.

To klasser har gavekalender hvor alle skal ha med en gave til 20 kr

En klasse baker og pynter et stort pepperkakehjerte hver som de henger opp i klasserommet. Hver dag trekkes et navn og den eleven får hjertet sitt med hjem den dagen. Da blir det færre hjerter på veggen for hver dag og nedtelling på den måten.

Siste klassen har omvendt kalender. Alle elevene får med en konvolutt hjem og skal gjøre en jobb for foreldrene (noe husarbeid e.l). Foreldrene skal legge lønnen for jobben i konvolutten og lime igjen. Alle konvoluttene leveres anonymt, de teller opp pengene og gir til et godt formål.

Anonymous poster hash: 36c42...4e9

Skrevet

Nei, heldig vis ikke.

Anonymous poster hash: b8e8f...22b
Skrevet

Ingen av mine har hatt gavekalender på skolen.

Skrevet

Ja, begge barna mine.

En liten ting til 20kr, en stor glede for alle barna :)

Anonymous poster hash: e220b...cce

Skrevet

5klassen har for første gang i år. Gave til 30 kroner. Har ikke hørt noe fra 1 klassen enda, så regner ikke med at de skal ha.

Skrevet

Ja, i klassen til gutten min skal de ha dette for andre gang i år. Han går i sjette. I jenta mi sin klasse (3.) har de ikke dette.

Anonymous poster hash: 0a43d...1c7

Skrevet

Nei. De har pleid å ha omvendt julekalender, der det barnet som blir trukket ut skal gjøre noe for å hjelpe til hjemme og ha med penger til SOS barnebyer tilbake.

Anonymous poster hash: a321e...7d7

Slik har klassen til datteren min også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...