Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 De har ei jente som heter Liv, og venter barn igjen. Hadde vært litt morsomt om det ble en gutt de kalte Tor.... 😅 Anonymous poster hash: 4f2ef...7c0
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 De har ei jente som heter Liv, og venter barn igjen. Hadde vært litt morsomt om det ble en gutt de kalte Tor.... 😅 Anonymous poster hash: 4f2ef...7c0 Liv er vel etter hennes mor? Anonymous poster hash: 594d9...c1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå