labine Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Noen tips om hva jeg kan høre på av bøker på storytel?
labine Skrevet 23. november 2015 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2015 ingen som har tips om gode bøker?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Det kommer helt an på hvilke bøker du liker... Liker du "lette" bøker, noveller, biografi, krim, si-fi? Osv osv Anonymous poster hash: 326e6...51d
labine Skrevet 23. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2015 Det kommer helt an på hvilke bøker du liker... Liker du "lette" bøker, noveller, biografi, krim, si-fi? Osv osv Anonymous poster hash: 326e6...51d Det meste så lenge det er bra skrevet. Er ikke noe spes glad i serier ala sønnavind.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Favoritt forfatteren min er Murakami, alle bøkene er bra, men "Kafka på stranden" og "trekkoppfuglen" er magiske bøker. Dette er litt si-fi , som jeg ikke er så glad i, men Murakami blander dette så godt inn i fantastisk bra skrevne historier at jeg glemmer at det er si-fi Om du vil ha en lett bok, har jeg akkurat lest "Et helt halvt liv", enkel men utrolig rørende og vakker bok. "A cat name Bob"- bra og god historie fra virkeligheten (om en uteligger som en dag møter en katt, dette forandrer livet hans) Jeg er ikke så glad i krim heller men " The girl on the train" oh... Utrolig spennende! "Ekstremt høyt og utrolig nært" av Jonathan s. Foer er også en favoritt. Usedvanlig fengende Anonymous poster hash: 326e6...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå