Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Jeg prøvde for noen måneder siden, men utålmodig som jeg er ga jeg opp og brukte spotify noen uker bare for å få valuta for pengene. Men så glemte jeg det igjen, og bruker ikke spotify mer, så jeg har prøvd å si opp abonnementet igjen, men det går jo ikke! Står bare og "går" med blank side etter at jeg trykket på slette-knappen. Andre som har hatt problemer? De vil jo tydelig ikke miste kunder, men så vanskelig skal det da ikke være?! Anonymous poster hash: 97571...114
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Det var sinnssykt vanskelig å få det til Vi fikk det til til slutt,husker ikke hvordan Måtte inn på en pc ... Anonymous poster hash: d2cb1...cd6
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Det var sinnssykt vanskelig å få det til Vi fikk det til til slutt,husker ikke hvordan Måtte inn på en pc ... Anonymous poster hash: d2cb1...cd6 Er på PC nå, men siden står bare og går. Irriterende møkk! Ikke har de noe epost heller som jeg kan kontakte, tydeligvis. Anonymous poster hash: 97571...114
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Jeg bare logget inn på nettsiden. Ikke vanskelig i det hele tatt. Anonymous poster hash: 7d5b7...78d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Jeg bare logget inn på nettsiden. Ikke vanskelig i det hele tatt. Anonymous poster hash: 7d5b7...78d Kom meg fint inn på nettsiden, logget meg inn, fant "cancel your subscription" og trykket på den. Noen ganger kommer jeg videre til siden hvor jeg må oppgi grunn til hvorfor jeg vil slette, for så å komme til blank side som bare går uten fremgang, mens noen ganger står den bare evig. Anonymous poster hash: 97571...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå