Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Hvor mye bør man spise når man ammer?? Raste ned 15jg etter fldsel men nå den siste uka har d stoppet opp. Har 10kg igjen... Må jeg ut å kjøpe nye klær til jul??😂😂 Anonymous poster hash: a2966...68f
Tipptopp Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Jeg raste ned i vekt de to første månedene etter fødsel med begge mine, men der stoppet det. Gikk kanskje bet to-tre kilo de neste månedene før det sto helt stille frem til jeg sluttet å amme når de var rundt året. Da virkelig raste det av! Med første mistet jeg så mye at bmi'en min gikk til undervektig og jeg klarte ikke stoppe det selv om jeg spiste som en hest. Stoppet av seg selv og da veide jeg 5 kilo under bmi-grensa mi til undervektig. Jeg har nå stoppet å amme minstemann og han får bare to pupper om natten og raset har begynt. Gått ned tre kilo på mindre enn to uker og jeg regner med at det er mer, men jeg har ikke veid meg på noen dager nå.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Man skal vel ikke gå inn for å slanke seg når man ammer? 😨 Anonymous poster hash: a3241...1df
TPK Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Du bør spise så mye at du ikke går ned mer enn max 1-2 kg i mnd. Så du må nok kjøpe nye klær til jul, bør ikke gå ned 10 kg på en mnd, spesielt når du ammer.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 De kiloene svangerskapet faktisk veier (10-14 kg om du ikke har veldig mye vann i kroppen) forsvinner gjerne av seg selv i løpet av et par uker etter fødsel. Det du har lagt på deg utover det må du jobbe for å bli kvitt, og det tar tid. Pga lavere stoffskifte og ulvehunger i ammeperioden er det mange som ikke klarer det før de er ferdig med ammingen. Anonymous poster hash: 2129a...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå