Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 uker siden satt jeg, min samboer og min venninne å tok noen pils. Min samboer var edru. Dette var også første gang min samboer møtte denne venninnen min. På natta kjørte min samboer min venninne hjem, helt ok. Ferdig med det for nå.

 

Igår fikk jeg en tlf fra min venninne. Hun sa at min samboer ( som nå er på sjøen) hadde begynt å sendt henne meldinger på Facebook. Han hadde ikke sendt noe tvilsomme meldinger, men hadde bedt henne om å ikke fortelle meg at han sendte meldinger til hun.

 

Jeg har konfrontert han, han sier at han bare ønsker å bli kjent med mine venninner, og ikke fortalte meg noe fordi han visste at jeg ville bli sjalu?

 

Jeg har hatt en tendens til å være sjalu tidligere, da han ofte snakker med jenter og alltid sier at han skulle fått gitt de en klem osv...

 

Anonymous poster hash: f693c...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at han er en idiot. Greit at han vil bi kjent med henne, men å begynne med å si at han vil holde det skjult for deg, når han vet at du er sjalu er j ganske dumt. Ender jo bare opp med at du faktisk blir sur. Om det er sånn at han vil bli kjent med henne, så kan vel dere henge mer med henne.. Det er ikke sånn at jeg syns det skurrer med tanke på flørting osv, men mer at han faktisk er litt idiot i toppen..

 

 

Er dere ferske i forholdet siden han ikke kjenner henne?



Anonymous poster hash: b73bc...acb
Skrevet

 

 

Vært sammen i 2 år

 

Anonymous poster hash: f693c...536

Skrevet

Om min mann hadde ydmyket meg på det viset, hadde jeg ikke orket å ha noe med han å gjøre. Esj!

 

Anonymous poster hash: 5c087...143

Skrevet

Be om å se mld.

 

Anonymous poster hash: 2b91b...b27

Skrevet

Er det bare denne venninnen han har prøvd å bli kjent med, eller har han holdt på sånn med alle venninnene dine?

 

Dette er min teori, dessverre er den litt kjip å høre, men jeg tenker at mannen mest sannsynlig har driti på draget her! Han har nok likt henne bedre enn han burde og tatt en råsjanse. Dessverre, for ham, så er jenta lojal mot deg!

 

Jeg hadde blitt dritsur på ham!

 

Anonymous poster hash: 7df47...61c

Skrevet

God venninne. Dum mann - han bygger jo opp under sjalusien din når han gjør det på denne måten.



Anonymous poster hash: d3038...1c5
Skrevet

Hva skrive han? Har du sett meldingene på din venninnes fb?

 

Anonymous poster hash: 4905a...313

Skrevet

For en tulling. Slikt gjør man ikke og det burde en voksen mann skjønne.

God venninne du har da

 

Anonymous poster hash: 83b09...03c

Skrevet

Jeg tenker at kjæresten din burde være singel.. Finn deg noe bedre HI.

 

Anonymous poster hash: b5b27...921

Skrevet

For en patetisk fyr.

 

Be henne om å få se meldingene!

 

Anonymous poster hash: 4bb26...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...