Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 For 2 uker siden satt jeg, min samboer og min venninne å tok noen pils. Min samboer var edru. Dette var også første gang min samboer møtte denne venninnen min. På natta kjørte min samboer min venninne hjem, helt ok. Ferdig med det for nå. Igår fikk jeg en tlf fra min venninne. Hun sa at min samboer ( som nå er på sjøen) hadde begynt å sendt henne meldinger på Facebook. Han hadde ikke sendt noe tvilsomme meldinger, men hadde bedt henne om å ikke fortelle meg at han sendte meldinger til hun. Jeg har konfrontert han, han sier at han bare ønsker å bli kjent med mine venninner, og ikke fortalte meg noe fordi han visste at jeg ville bli sjalu? Jeg har hatt en tendens til å være sjalu tidligere, da han ofte snakker med jenter og alltid sier at han skulle fått gitt de en klem osv... Anonymous poster hash: f693c...536
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Jeg tenker at han er en idiot. Greit at han vil bi kjent med henne, men å begynne med å si at han vil holde det skjult for deg, når han vet at du er sjalu er j ganske dumt. Ender jo bare opp med at du faktisk blir sur. Om det er sånn at han vil bli kjent med henne, så kan vel dere henge mer med henne.. Det er ikke sånn at jeg syns det skurrer med tanke på flørting osv, men mer at han faktisk er litt idiot i toppen.. Er dere ferske i forholdet siden han ikke kjenner henne? Anonymous poster hash: b73bc...acb
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Vært sammen i 2 år Anonymous poster hash: f693c...536
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Om min mann hadde ydmyket meg på det viset, hadde jeg ikke orket å ha noe med han å gjøre. Esj! Anonymous poster hash: 5c087...143
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Be om å se mld. Anonymous poster hash: 2b91b...b27
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Er det bare denne venninnen han har prøvd å bli kjent med, eller har han holdt på sånn med alle venninnene dine? Dette er min teori, dessverre er den litt kjip å høre, men jeg tenker at mannen mest sannsynlig har driti på draget her! Han har nok likt henne bedre enn han burde og tatt en råsjanse. Dessverre, for ham, så er jenta lojal mot deg! Jeg hadde blitt dritsur på ham! Anonymous poster hash: 7df47...61c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 God venninne. Dum mann - han bygger jo opp under sjalusien din når han gjør det på denne måten. Anonymous poster hash: d3038...1c5
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Hva skrive han? Har du sett meldingene på din venninnes fb? Anonymous poster hash: 4905a...313
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #9 Skrevet 23. november 2015 For en tulling. Slikt gjør man ikke og det burde en voksen mann skjønne. God venninne du har da Anonymous poster hash: 83b09...03c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #10 Skrevet 23. november 2015 Jeg tenker at kjæresten din burde være singel.. Finn deg noe bedre HI. Anonymous poster hash: b5b27...921
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #11 Skrevet 23. november 2015 For en patetisk fyr. Be henne om å få se meldingene! Anonymous poster hash: 4bb26...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå