Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Spydde opp alt hun drakk, mme. Har prøvd hipp1 og nan1. Hva kan være årsaken? Har spydd enkelte ganger med noen dagers mellomrom. Vasker flaskene med såpe og steriliserer i sterilisator fra avent. Gjør alt hygienisk.. er det melkeintoleranse? Glupskhet? Ringe legen? Anonymous poster hash: 6b109...06f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Det er vanlig at babyer kan gulpe. Er du sikker på at det er snakk om oppkast? Omgangssyken er ute og går, men som sagt... Babyer kan gulpe en heeeel del. Anonymous poster hash: 6d1cb...d40
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Min gulpet helt enorme mengder. Fikk mm. Viste seg at hun likte å die så godt at hun overspiste til hun var proppfull, og så kvittet hun seg med overskuddet. Jeg ble livredd, det var jo som om ungen revnet! Vi løste det rett og slett ved at hun fikk begynne med smokk. Anonymous poster hash: f7211...b65
Katta82 Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Kor mykje gir du? Og kor mange dagar er barnet?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Det er vanlig at babyer kan gulpe. Er du sikker på at det er snakk om oppkast? Omgangssyken er ute og går, men som sagt... Babyer kan gulpe en heeeel del. Anonymous poster hash: 6d1cb...d40 Det vet jeg. Men det ble en flekk på 30cm i diameter i vuggen. Absolutt alt kom opp. Anonymous poster hash: 6b109...06f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Min gulpet helt enorme mengder. Fikk mm. Viste seg at hun likte å die så godt at hun overspiste til hun var proppfull, og så kvittet hun seg med overskuddet. Jeg ble livredd, det var jo som om ungen revnet! Vi løste det rett og slett ved at hun fikk begynne med smokk. Anonymous poster hash: f7211...b65 Revnet? Hun bruker smokk. Men drikker ikke hele flasken heller, hender hun drikker 50ml og kaster det opp. Anonymous poster hash: 6b109...06f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Kor mykje gir du? Og kor mange dagar er barnet?Hun er 17 dager og drikker 40-80 ml. Varierer veldig. Med 2-4 timers mellomrom oftest. Enkelte ganger drikker hun 100ml.Men det er ikke sagt at det er de dagene hun drikker mest at hun spyr. Anonymous poster hash: 6b109...06f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Gulping er normalt. Er det spy så lukter det som regel mer "spy og magesyre), mens gulp lukter mer gammel brukt melk.. man merker fort forskjell. Det er vanlig at de gulper og at det ser veldig mye ut. Men om du er bekymret for refluks, eller annet, gå til legen. Det kan hende hun har overspist, tar en stund før du og henne blir vant med matmengder, og klarer å finneut passende mengde om hun er nyfødt. Anonymous poster hash: f5f24...869
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #9 Skrevet 23. november 2015 Gulping er normalt. Er det spy så lukter det som regel mer "spy og magesyre), mens gulp lukter mer gammel brukt melk.. man merker fort forskjell. Det er vanlig at de gulper og at det ser veldig mye ut. Men om du er bekymret for refluks, eller annet, gå til legen. Det kan hende hun har overspist, tar en stund før du og henne blir vant med matmengder, og klarer å finneut passende mengde om hun er nyfødt. Anonymous poster hash: f5f24...869 Ja. Det har ofte luktet magesyre. Idag luktet det bare melk Anonymous poster hash: 6b109...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå