Gå til innhold

Hva er du og mannen din uenige om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere krangler, er dere alltid saklige og ikke sier sårende ting?

Anonymous poster hash: 5abc6...957

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh - jeg kan faktisk ikke komme på noe! Vi begge har den tanken at det skal utrolig mye til for at det skal være nødvendig å være uenige. Vi er ikke enige om alt, men når det gjelder alle de store spørsmålene i livet er vi det og de små er jo faktisk ikke så viktige!

Vi har vært gift i 9 år.

Anonymous poster hash: c7181...2d9
Skrevet

Eneste vi ikke har kommet til enighet om er vaksiner. Litt vanskelig å bare vaksinere litt, men vi har inngått et kompromiss. Barna blir ikke vaksinert før fylte 3 år, da får de alle vaksinene som de ikke er blitt for gamle for som er i programmet til og med MMR vaksinen. Skolevaksinene, nesten kun booster vaksiner, må de klare seg uten. Vet det ikke er optimalt, men som nevnt, et OK kompromiss.

Anonymous poster hash: d5167...83f
Skrevet

Vi er heldigvis enige om de store tingene! Uenige om hvor rent og ryddig vi liker å ha det, og hvem som skal gjøre hva, men ikke værre enn at vi tar det med et smil. Vi krangler veldig sjekden. Diskuterer saklig ofte, men ikke "hyl og skrik"-krangling.

Skrevet

Kan være uenige om hva vi skal gjøre i huset og hvor mye det haster å få gjort det... Krangler ikke, men kan være uenige i en diskusjon. I løpet av våre 11 år sammen er vel det mest "sårende" han har sagt til meg at nå måtte jeg faen meg slutte å mase.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...