Gå til innhold

Konsert og terror...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt billetter til en konsert det kommer mange tusen til, er i vår. Men skal det fortsette sånn som nå vet jeg ikke om jeg tør.., hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: de26e...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsette sånn som nå?

De terroraksjonene jeg husker er mot Utøya og regjeringskvartalet, mot fly, kjøpesenter, en konsert.

Så jeg hadde altså dratt på konserten, da det ikke er større sannsynlighet for at noe skjer der enn mange andre steder vi oppholder oss. Det kan være vanskelig, men i mine øyne er det uhyre viktig å fortsette og leve som tidligere.

Anonymous poster hash: cd387...cf5

Skrevet

Jeg synes det er så kjedlig å gå på konsert at jeg gladlig hadde brukt "terrorfaren" som unskyldning for å slippe, men ettersom du har kjøpt bilettene selv har du vell egentlig lyst. Da hadde jeg nok bare beholdt bilettene og sett an hvordan situasjonen var når tidspunktet nærmet seg.

Anonymous poster hash: f2400...df5
Skrevet

Hadde helt klart dratt! Hvis man begynner å engste seg vinner jo terroristene...

Anonymous poster hash: 1c44a...12e

Skrevet

hadde droppet det

Anonymous poster hash: bcbda...ae4
Skrevet

Jeg hadde dratt. Ekstremt lite sannsynlig at det skjer noe og hvis det skulle skje, så har man hvertfall hatt et fint liv. Bedre enn å unngå ting og bare bekymre seg, da får man ikke noe godt liv.

Anonymous poster hash: 952b5...e84

Skrevet

Ville nok unngått store folkeansamlinger i Belgia de neste dagene, men her i Norge lever jeg som vanlig.

Skrevet

Dette er et halvt år til da! Og jeg syns det er mer og mer terror, og dette er en konsert det kommer mange, mange tusen til! Den skal være i Oslo...

Skrevet

Dette er et halvt år til da! Og jeg syns det er mer og mer terror, og dette er en konsert det kommer mange, mange tusen til! Den skal være i Oslo...

Og er det terrorister i Norge på den tida er det et perfekt terrormål, så det er vel ikke rart jeg er redd!

Har veldig veldig lyst til å dra på denne konserten, ellers hadde jeg nok droppet det uansett!

Skrevet

Dette er et halvt år til da! Og jeg syns det er mer og mer terror, og dette er en konsert det kommer mange, mange tusen til! Den skal være i Oslo... Anonymous poster hash: de26e...c09

Og er det terrorister i Norge på den tida er det et perfekt terrormål, så det er vel ikke rart jeg er redd!

Har veldig veldig lyst til å dra på denne konserten, ellers hadde jeg nok droppet det uansett! Anonymous poster hash: de26e...c09

Har du lyst så drar du! Du får et meget begrenset liv hvis du skal risikoanalysere alt du skal i fremtiden. Det er lite sannsynlig at det skjer noe. Hadde det vært stor sannsynlighet for et terrroranslag påmelding konserten vil den bli avlyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...