Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Jeg har en jente som per definisjon er i en av risikogruppene. Hun har det legen kaller infeksjonstyrt astma. Hun blir veldig tett ved infeksjoner, men har god hjelp av medisiner. Tidligere år har jeg vaksinert henne etter anbefaling fra fastlegen. Men etter å ha lest her inne, så ser jeg flere fortelle at deres astmalege? (vi har ikke en egen astmalege en gang) mener det er unødvendig med influensavaksine. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre dette året. Og det er jo på tide å få det gjort om vi skal vaksinere. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 5372e...713
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Hadde jeg hatt et barn som var mye syk og er i risikogruppen så hadde jeg vaksinert både barnet og resten av familien! Anonymous poster hash: 3797a...6a7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Du vaksinerer såklart. Anonymous poster hash: 3411c...724
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Hadde jeg hatt et barn som var mye syk og er i risikogruppen så hadde jeg vaksinert både barnet og resten av familien! Anonymous poster hash: 3797a...6a7 Vi har gjort det tidligere år, men må si jeg lurer litt nå om vi vaksinerer unødvendig. På den andre siden, så har vi aldri hatt noen bivirkninger, ut over en øm arm. Er vel kanskje bare jeg som prøver å finne en god unnskyldning, for meg selv, for å slippe styret med det. Anonymous poster hash: 5372e...713
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Hør på legen!!! 😱 Anonymous poster hash: fbf59...d68
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Har du sett astmatikere med influensa? Hvis du synes det er ok å se barnet ditt kjempe etter pusten i timesvis, så hører du på hønsa her inne. Vil du holde henne frisk, hører du på legen! Anonymous poster hash: 84da0...0ce
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Har du sett astmatikere med influensa? Hvis du synes det er ok å se barnet ditt kjempe etter pusten i timesvis, så hører du på hønsa her inne. Vil du holde henne frisk, hører du på legen! Anonymous poster hash: 84da0...0ce Jeg underskriver denne. Kan ikke skjønne at du vurderer å ikke ta den i det hele tatt... Anonymous poster hash: 41362...5ad
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Dere har nok rett, får prøve å ringe legekontoret for time. Som regel umulig å komme igjennom på telefon på en mandag. Anonymous poster hash: 5372e...713
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #9 Skrevet 23. november 2015 Hadde jeg hatt et barn som var mye syk og er i risikogruppen så hadde jeg vaksinert både barnet og resten av familien! Anonymous poster hash: 3797a...6a7 Vi har gjort det tidligere år, men må si jeg lurer litt nå om vi vaksinerer unødvendig. På den andre siden, så har vi aldri hatt noen bivirkninger, ut over en øm arm. Er vel kanskje bare jeg som prøver å finne en god unnskyldning, for meg selv, for å slippe styret med det. Anonymous poster hash: 5372e...713 Husk at influensavaksinen er den samme hvert år. Det er kun DNA sekvensen i det døde viruset som er endret fra år til år så hvis hun har tålt den hvert år så er det ingenting å tenke på nå. Vaksiner! Anonymous poster hash: eaabe...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå