Gå til innhold

Når katten har mark/orm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smitter det til oss mennesker og barn ?

Anonymous poster hash: 6f5bd...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Men det er ikke noe særlig for katten. Den blir dårlig i magen.

Anonymous poster hash: 3b354...af1

Skrevet

Ja stakkars. Jeg tok inn en katt i helga som eiern ikke tar vare på. Den spiser som en hest og noen andre naboer har sagt at den har mark. Den må få seg en ormkur. Lurte bare på om vi måtte ta det også.

Skrevet

Gi den stakkars katten en ormerkur.

Jeg får kjøpt ormerkur hos dyrlegen.Det er sånn middel jeg smører på huden til katten. Tablett kur funker ikke på min katt.

Anonymous poster hash: d7f86...4ba
Skrevet

Ja stakkars. Jeg tok inn en katt i helga som eiern ikke tar vare på. Den spiser som en hest og noen andre naboer har sagt at den har mark. Den må få seg en ormkur. Lurte bare på om vi måtte ta det også.

Aha, nei det trenger dere ikke å tenke på :) men jeg tror du må til dyrlegen for å få kur. Før kunne man kjøpe på apoteket, men det er det slutt på. Dessverre :/

Anonymous poster hash: 3b354...af1

Skrevet

Ja, det smitter til mennesker. Men du trenger ikke kur før du ser orm i avføringen din.

Anonymous poster hash: 013fe...fa9

Skrevet

Selvfølgelig trenger du kur før du ser orm i avføringen.Håper du ikke har dyr du som skriver dette over her. Tenk så vondt å ha orm ,mark å ikke bli behandlet for det.Utrolig hva folk får seg til å skrive.

Gi katten er ormekur i dag.Det ville jeg gjort.

Skrevet

Selvfølgelig trenger du kur før du ser orm i avføringen.Håper du ikke har dyr du som skriver dette over her. Tenk så vondt å ha orm ,mark å ikke bli behandlet for det.Utrolig hva folk får seg til å skrive.

Gi katten er ormekur i dag.Det ville jeg gjort.

Pissprat. Visste du at man må ete et ormeegg eller deler av en orm for å bli smittet? Katter som går ute har orm i systemet nesten hele livet. Mennesker tar kur kun ved påvist orm (det skal man med katter og, men for å si det sånn så har katta hatt orm en GOD stund når man ser orm i avføringen).

Skulle mennesker tatt kur hver gang katten hadde orm, måtte mennesket knasket ormkur hver måned i alle år mennesket har katt ;)

Anonymous poster hash: 013fe...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...