Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 http://www.littlethings.com/oldest-mom-twins-v2/?utm_source=FREE&utm_medium=Facebook&utm_campaign=babies Anonymous poster hash: 5253e...b3b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Mer energisk enn tidligere faktisk. Vet at bilder kan lyve, men hun så helt ferdig ut på det ene bildet. Ikke at jeg hadde sett mer opplagt ut, med tvillinger altså! Men så fikk vi vårt siste barn når jeg var 30. Jeg ser begrensningene mine😜 Anonymous poster hash: 79fd5...7ba
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Leger som behandler dette burde miste lisensen på flekken! Anonymous poster hash: 4644b...a37
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Fantastisk historie! At mennesker velger å gjøre noe som gjør de mer lykkelig, er alltid en glede. Fin familie, de barna har gode foreldre, og kommer til å bli lykkelige uansett hvor langt inn i livet de får beholde foreldrene sine. De er født, de har fått en gave, de har fått livet. Dette kan aldri bli feil når man har det godt Anonymous poster hash: 24b0c...449
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Leger som behandler dette burde miste lisensen på flekken! Anonymous poster hash: 4644b...a37 Ikke noe verre det enn leger som dreper babyer i mors mage.. Anonymous poster hash: 370ee...0d8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 huff, jeg synes det blir groteskt jeg...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Og jeg, med min 38 år, føler jeg begynner å bli for gammel til en etterpåklatt. Er vist bare å kjøre på Anonymous poster hash: eea24...087
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Et fint eksempel på å misbruke moderne legekunst. Anonymous poster hash: 50b50...777
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #9 Skrevet 23. november 2015 Leger som behandler dette burde miste lisensen på flekken! Anonymous poster hash: 4644b...a37 Ikke noe verre det enn leger som dreper babyer i mors mage.. Anonymous poster hash: 370ee...0d8 Det er stor forskjell. Å bli født inn i verden med eldgamle foreldre gir utfordringer. Når barna er 10 år gamle er mor 70 år. Hva om hun blir dement? Skal 10 år gamle barn klare å forholde seg til at gode mamma ikke aner hvem de er? Aktiviteter blir begrenset fordi mor og far ikke kan bevege seg like mye som andre foreldre. Når barna er 20 år, er mor 80 år. Alderdom kommer med sykdommer og hindringer både mentalt og fysisk. Man putter ikke små barn inn i den miksen. Å ta abort i uke 8, hvor fosteret er 2cm stort uten noen fornemmelse av noe som helst, kan ikke sammenlignes med en hel oppvekst uten optimalt fungerende foreldre. Anonymous poster hash: 689f8...eda
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #11 Skrevet 23. november 2015 Leger som behandler dette burde miste lisensen på flekken! Anonymous poster hash: 4644b...a37 Ikke noe verre det enn leger som dreper babyer i mors mage.. Anonymous poster hash: 370ee...0d8 Det er stor forskjell. Å bli født inn i verden med eldgamle foreldre gir utfordringer. Når barna er 10 år gamle er mor 70 år. Hva om hun blir dement? Skal 10 år gamle barn klare å forholde seg til at gode mamma ikke aner hvem de er? Aktiviteter blir begrenset fordi mor og far ikke kan bevege seg like mye som andre foreldre. Når barna er 20 år, er mor 80 år. Alderdom kommer med sykdommer og hindringer både mentalt og fysisk. Man putter ikke små barn inn i den miksen. Å ta abort i uke 8, hvor fosteret er 2cm stort uten noen fornemmelse av noe som helst, kan ikke sammenlignes med en hel oppvekst uten optimalt fungerende foreldre. Anonymous poster hash: 689f8...eda Om man skal tenke som deg, burde man ikke fått barn i det hele tatt. Jeg kan få all slags sykdommer nå, jeg kan bli påkjørt, jeg kan falle å bli lam, jeg kan, jeg kan... Jeg er enig i at å få barn i 60årene sikkert kan være en belastning for både barn og foreldre, men hvem er vi til å dømme? Disse guttene hadde det kjempebra De sa at foreldrene var ofte slitne, men jaggu har jeg hørt andre barn si akkurat det samme om foreldre i 30årene Anonymous poster hash: 24b0c...449
Yellow Brick Road Skrevet 23. november 2015 #12 Skrevet 23. november 2015 Man er for gammel til å få barn når kroppen er for gammel til å produsere barn på egenhånd. Ja da, en 20 år gammel mamma kan få en isklump i hodet og bli pleietrengende for livet når hun er 22 eller bli alvorlig syk og dø som litt over 40 åring, mens en 40 år gammel mor kan godt bli 90 uten å være syk en dag. Statistisk vil 40-45 åringen holde seg frisk og rask fram til ungene er godt over 20 i minste fall, dvs. gjennom hele barndommen til barnet, og selv om det er trist å miste foreldre når man er i 20 årene så er man voksen og rustet for verden. Men en sekstiåring har så mye større sjanse for å være svekket eller pleietrengende før barnet er voksent, derfor mener jeg at man faktisk kan bli for gammel til å få barn, og det er man definitivt når man er 60.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå