Gå til innhold

Kvalm og trøtthet etter SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA for akkurat 1 uke siden. Symptomene jeg hadde før jeg hadde en sa var kun humørsvingninger og litt trøtthet. Nå derimot sliter jeg utrolig mye med kvalme og trøtthet. Er dette normalt?

Anonymous poster hash: 04175...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var forresten 6 uker da jeg mistet

Skrevet

Hormonene kan henge i en god stund. En tommelfingerregel er vel at de henger i like lenge som du var på vei, altså 4 uker da (siden befruktningen).

Trøtthet kan komme av at du har mistet en del blod. Har du målt jern i det siste? Og det kan være psykisk, de fleste får jo en reaksjon på en sånn opplevelse. Ellers så er det jo "mørketid" og tungt å stå opp for mange av oss om dagen...

Skrevet

Hvordan vet du at du har mistet?

Anonymous poster hash: 4cb44...81d

Skrevet

Eg var ikkje plaga med det, etter mine tre SA.  Har du sjekka med UL eller Hcg måling etter spontanaborten?  Ikkje for å gje falske forhåpningar, men det hender ganske ofte at ein mistar den eine av eit tvillingpar.

Skrevet

Jeg våknet plutselig av sinnsykt smerter og løp på do, da var det en god del frisk blod som kom ut pluss en svær klump. Vært hos lege, har også tatt innvendig ul og fikk bekreftet at det ikke lenger var en fostersekk der, men fortsatt en svær klump med blod som ikke hadde kommet ut. Blør frisk blod enda så er jo ganske sikkert at det er en SA. Kvalmen er ikke psykisk, da jeg har hengt over doskåla hele dagen og brekker meg av forskjellige lukter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...