Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #26 Skrevet 23. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det.Men de overflommer landet likevel.Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Haha..morsom du! Eller ikke.. Går selvfølgelig ikke an å sammenligne norske I Spania med folk som kommer hit som mer eller mindre reelle flyktninger. Økonomien I mange land, Spania, Hellas osv nyter veldig godt av pengesterke nordmenn. Tror du Norge vil nyte godt økonomisk av disse som kommer nå?? Hvis Spania vil begrense antall nordmenn må dem bare skru opp prisene, men neida..Dem vil jo ha oss der! Anonymous poster hash: 71b0f...f68 Hæ? "må dem bare skru opp prisene"? Joda, det hørtes logisk og enkelt ut du. Vet du forøvrig at veldig mange høyt utdannede spanjoler flykter landet og tar seg arbeid andre steder, der de kan tjene litt mer. Tilbake sitter landet med pensjonister fra nord som ikke kan bidra noe. Selvsagt merker Spania det og selvsagt er ikke det en drømmesituasjon for dem. Anonymous poster hash: 62217...9de Da vet du sikkert også at I norge er ting dyrt og det kommer ikke mange bl.a spanske turister hit. Hvordan tror du økonomien I typisk turistland hadde blitt om alle turistene holdt seg hjemme da? Bedre eller dårligere? Om dem bevarer landet sitt som det opprinnelig var så spiller det neppe noen rolle om alternativet er bedriften økonomi. Pensjonistene du snakker om legger igjen masse penger der. Hadde vært fint om dem la dem igjen I norge isteden men vi har vel nok så fint at dem bidrar utenfor hjemlandet;) Anonymous poster hash: 71b0f...f68
Øyne som ser!! Skrevet 23. november 2015 #27 Skrevet 23. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det. Men de overflommer landet likevel. Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca hadde vært en ørken uten turister. Hvis du regner Mallorca som store deler av Spania bør du lese en geografibok. Spania er ikke ødelagt av turister. Store mengder turister er ved solkysten og Mallorca om sommeren, resten av året er det spanjoler der. Blir litt som å si at Kina er ødelagt for det er mange turister ved den kinesiske mur.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #28 Skrevet 23. november 2015 Fikk ikke sove, så scrollet meg nedover Dagbladet. Der var det er bilde av en ung gutt som bar to små barn ut av bomberuinene i Syria. Det er så grusomt! Det skjer så mye fælt, og jeg blir helt knekt av det. Og så sinnsykt provosert av folk som sitter trygt i Norge å roper "steng grensene nå!" Hvor er medmenneskeligheten? Anonymous poster hash: 827e2...7fe Du får brette opp lommeboka di og ta til deg noen som du kan dele 2 soverom til. Tror fort du skifter meining når dei begynner med krava sine. Anonymous poster hash: fb40a...a69
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #29 Skrevet 23. november 2015 Fikk ikke sove, så scrollet meg nedover Dagbladet. Der var det er bilde av en ung gutt som bar to små barn ut av bomberuinene i Syria. Det er så grusomt! Det skjer så mye fælt, og jeg blir helt knekt av det. Og så sinnsykt provosert av folk som sitter trygt i Norge å roper "steng grensene nå!" Hvor er medmenneskeligheten? Anonymous poster hash: 827e2...7fe Du får brette opp lommeboka di og ta til deg noen som du kan dele 2 soverom til. Tror fort du skifter meining når dei begynner med krava sine. Anonymous poster hash: fb40a...a69 Glemte at no nærmer julen seg og fine bilder av utsultne barn vises. Kva med dei da ? Anonymous poster hash: fb40a...a69
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #30 Skrevet 23. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det.Men de overflommer landet likevel.Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca hadde vært en ørken uten turister. Hvis du regner Mallorca som store deler av Spania bør du lese en geografibok. Spania er ikke ødelagt av turister. Store mengder turister er ved solkysten og Mallorca om sommeren, resten av året er det spanjoler der. Blir litt som å si at Kina er ødelagt for det er mange turister ved den kinesiske mur. Haha, hvor leste du det? Jeg skrev "for eks Mallorca". Uten å hentyde til Spania i sin helhet. Jeg mente generelt steder som er overbefolket av skandinavere. Anonymous poster hash: a5da4...cf5
Øyne som ser!! Skrevet 23. november 2015 #31 Skrevet 23. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det.Men de overflommer landet likevel.Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca hadde vært en ørken uten turister. Hvis du regner Mallorca som store deler av Spania bør du lese en geografibok. Spania er ikke ødelagt av turister. Store mengder turister er ved solkysten og Mallorca om sommeren, resten av året er det spanjoler der. Blir litt som å si at Kina er ødelagt for det er mange turister ved den kinesiske mur. Haha, hvor leste du det? Jeg skrev "for eks Mallorca". Uten å hentyde til Spania i sin helhet. Jeg mente generelt steder som er overbefolket av skandinavere. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca og Kanariøyene kan nesten ikke regnes som en del av Spania, det er plasser som er bygd opp av turister. Har du vært andre plasser i Spania? Kan ikke sammenlignes med Mallorca hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #32 Skrevet 23. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det.Men de overflommer landet likevel.Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca hadde vært en ørken uten turister. Hvis du regner Mallorca som store deler av Spania bør du lese en geografibok. Spania er ikke ødelagt av turister. Store mengder turister er ved solkysten og Mallorca om sommeren, resten av året er det spanjoler der. Blir litt som å si at Kina er ødelagt for det er mange turister ved den kinesiske mur.Haha, hvor leste du det? Jeg skrev "for eks Mallorca". Uten å hentyde til Spania i sin helhet. Jeg mente generelt steder som er overbefolket av skandinavere. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca og Kanariøyene kan nesten ikke regnes som en del av Spania, det er plasser som er bygd opp av turister. Har du vært andre plasser i Spania? Kan ikke sammenlignes med Mallorca hvertfall. Ja det har jeg. Samt 40 andre land. Anonymous poster hash: a5da4...cf5
Øyne som ser!! Skrevet 23. november 2015 #33 Skrevet 23. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det.Men de overflommer landet likevel.Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca hadde vært en ørken uten turister. Hvis du regner Mallorca som store deler av Spania bør du lese en geografibok. Spania er ikke ødelagt av turister. Store mengder turister er ved solkysten og Mallorca om sommeren, resten av året er det spanjoler der. Blir litt som å si at Kina er ødelagt for det er mange turister ved den kinesiske mur.Haha, hvor leste du det? Jeg skrev "for eks Mallorca". Uten å hentyde til Spania i sin helhet. Jeg mente generelt steder som er overbefolket av skandinavere. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca og Kanariøyene kan nesten ikke regnes som en del av Spania, det er plasser som er bygd opp av turister. Har du vært andre plasser i Spania? Kan ikke sammenlignes med Mallorca hvertfall. Ja det har jeg. Samt 40 andre land. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Da burde du vite at ett lands kultur og tradisjon ikke blir ødelagt av det er turister i deler av landet.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #34 Skrevet 24. november 2015 Fikk ikke sove, så scrollet meg nedover Dagbladet. Der var det er bilde av en ung gutt som bar to små barn ut av bomberuinene i Syria. Det er så grusomt! Det skjer så mye fælt, og jeg blir helt knekt av det. Og så sinnsykt provosert av folk som sitter trygt i Norge å roper "steng grensene nå!" Hvor er medmenneskeligheten? Anonymous poster hash: 827e2...7fe Du får brette opp lommeboka di og ta til deg noen som du kan dele 2 soverom til. Tror fort du skifter meining når dei begynner med krava sine. Anonymous poster hash: fb40a...a69 Glemte at no nærmer julen seg og fine bilder av utsultne barn vises. Kva med dei da ? Anonymous poster hash: fb40a...a69 Hvorfor så slem? Hvem har ødelagt deg? Anonymous poster hash: 827e2...7fe
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #35 Skrevet 24. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det. Men de overflommer landet likevel. Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Helt enig. Forurenser landet og bruker opp grunnvannet i tillegg, samt skrur prisene i området så høyt opp at de ikke lenger matcher lønningene. Anonymous poster hash: d984d...d98
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #36 Skrevet 24. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det.Men de overflommer landet likevel.Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca hadde vært en ørken uten turister. Hvis du regner Mallorca som store deler av Spania bør du lese en geografibok. Spania er ikke ødelagt av turister. Store mengder turister er ved solkysten og Mallorca om sommeren, resten av året er det spanjoler der. Blir litt som å si at Kina er ødelagt for det er mange turister ved den kinesiske mur.Haha, hvor leste du det? Jeg skrev "for eks Mallorca". Uten å hentyde til Spania i sin helhet. Jeg mente generelt steder som er overbefolket av skandinavere. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca og Kanariøyene kan nesten ikke regnes som en del av Spania, det er plasser som er bygd opp av turister. Har du vært andre plasser i Spania? Kan ikke sammenlignes med Mallorca hvertfall.Ja det har jeg. Samt 40 andre land. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Da burde du vite at ett lands kultur og tradisjon ikke blir ødelagt av det er turister i deler av landet. Nei, kultur og tradisjoner ødelegges av lavpannede fjols som ikke en gang klarer å skrive sitt eget morsmål riktig. De burde miste stemmeretten! Anonymous poster hash: d984d...d98
Isola&Lille+julegave Skrevet 24. november 2015 #37 Skrevet 24. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det. Men de overflommer landet likevel. Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 For det første er det turister fra mange andre land også som reiser på ferie til Spania. Turister reiser hjem igjen etter kort tid. Turister bruker penger og belaster ikke det sosiale systemet. Turister skaper inntekter og arbeidsplasser for titusenvis av spanjoler. Norske turister kan ikke sammenliknes med syriske flyktninger!! Ja, det er grusomt det som skjer. Men vi må samtidig ivareta vårt eget samfunn og vår egen sikkerhet! Vi kan ikke utslette oss selv for å hjelpe andre.
Gjest Kira Skrevet 24. november 2015 #38 Skrevet 24. november 2015 Tråden er moderert. Begrunnelse: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira
Gjest Antarctica Skrevet 24. november 2015 #39 Skrevet 24. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det.Men de overflommer landet likevel.Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 For det første er det turister fra mange andre land også som reiser på ferie til Spania. Turister reiser hjem igjen etter kort tid. Turister bruker penger og belaster ikke det sosiale systemet. Turister skaper inntekter og arbeidsplasser for titusenvis av spanjoler. Norske turister kan ikke sammenliknes med syriske flyktninger!! Ja, det er grusomt det som skjer. Men vi må samtidig ivareta vårt eget samfunn og vår egen sikkerhet! Vi kan ikke utslette oss selv for å hjelpe andre. Da skal du sjekke litt nøyere etter! Norske "klimaflyktninger" er en belastning på helse- og sosialsystem i bl a Spania. Husk at veldig mange av dem er pensjonister, og bruker helsevesenet mye mer enn yngre folk. Siden Norge og Spania har felles avtaler, trenger de ikke spesiell reiseforsikring for å bruke lege og sykehus der. Det gjelder også om de bor der størstedelen av året. I noen byer og bydeler er befolkninga betydelig "forgubbet"; noe som gir stor belastning på tjenester som er dimensjonert for en normalbefolkning!
Øyne som ser!! Skrevet 24. november 2015 #40 Skrevet 24. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det.Men de overflommer landet likevel.Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca hadde vært en ørken uten turister. Hvis du regner Mallorca som store deler av Spania bør du lese en geografibok. Spania er ikke ødelagt av turister. Store mengder turister er ved solkysten og Mallorca om sommeren, resten av året er det spanjoler der. Blir litt som å si at Kina er ødelagt for det er mange turister ved den kinesiske mur.Haha, hvor leste du det? Jeg skrev "for eks Mallorca". Uten å hentyde til Spania i sin helhet. Jeg mente generelt steder som er overbefolket av skandinavere. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca og Kanariøyene kan nesten ikke regnes som en del av Spania, det er plasser som er bygd opp av turister. Har du vært andre plasser i Spania? Kan ikke sammenlignes med Mallorca hvertfall.Ja det har jeg. Samt 40 andre land. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Da burde du vite at ett lands kultur og tradisjon ikke blir ødelagt av det er turister i deler av landet.Nei, kultur og tradisjoner ødelegges av lavpannede fjols som ikke en gang klarer å skrive sitt eget morsmål riktig. De burde miste stemmeretten! Anonymous poster hash: d984d...d98 gikk du tom for argumenter nå? Slutt å reis hvis turister forsøpler landet de er i, eller gjelder ikke det deg? Føler du deg bedre enn andre turister.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #41 Skrevet 24. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det.Men de overflommer landet likevel.Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca hadde vært en ørken uten turister. Hvis du regner Mallorca som store deler av Spania bør du lese en geografibok. Spania er ikke ødelagt av turister. Store mengder turister er ved solkysten og Mallorca om sommeren, resten av året er det spanjoler der. Blir litt som å si at Kina er ødelagt for det er mange turister ved den kinesiske mur.Haha, hvor leste du det? Jeg skrev "for eks Mallorca". Uten å hentyde til Spania i sin helhet. Jeg mente generelt steder som er overbefolket av skandinavere. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca og Kanariøyene kan nesten ikke regnes som en del av Spania, det er plasser som er bygd opp av turister. Har du vært andre plasser i Spania? Kan ikke sammenlignes med Mallorca hvertfall.Ja det har jeg. Samt 40 andre land. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Da burde du vite at ett lands kultur og tradisjon ikke blir ødelagt av det er turister i deler av landet.Nei, kultur og tradisjoner ødelegges av lavpannede fjols som ikke en gang klarer å skrive sitt eget morsmål riktig. De burde miste stemmeretten! Anonymous poster hash: d984d...d98 gikk du tom for argumenter nå? Slutt å reis hvis turister forsøpler landet de er i, eller gjelder ikke det deg? Føler du deg bedre enn andre turister. Legger du ikke merke til forskjellige anonymkoder? Jeg mistet interessen for denne tråden for lenge siden. Anonymous poster hash: a5da4...cf5
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #42 Skrevet 24. november 2015 Du må prøve å beskytte deg selv, du tar ting inn altfor mye om du bare gråter og gråter slik. Det er ikke å være umenneskelig, men for din egen del. Og ang. det å stenge grensene.... når godt over halvparten av de som kommer til Norge i dag IKKE har beskyttelsesbehov, da bør noe gjøres slik at de som faktisk har behov får bedre hjelp, og kanskje flere med reelt behov får hjelp. De aller fleste som kommer i dag har dessverre ikke beskyttelsesbehov, de utnytter Syriakatastrofen til å komme inn i landet. Anonymous poster hash: 3208e...4d8 Hvor har du det fra? Og hvorfor i jøsses navn er det bare flyktninger som skal gå komme hit? Lurer på når Spania vil stenge grensene, få nordmenn har beskyttelsesbehov.. Allikevel er det pussig nok, fler nordmenn i Spania enn det er syrere i Norge... Anonymous poster hash: 9f051...d32 Herregud, går ikke ann å sammenligne. Nordmenn i Spania forsørger seg selv og legger igjen masse penger der. De søker ikke asyl. Er du så dumt at du ikke skjønner forskjell på det.Men de overflommer landet likevel.Synes sammenligningen var god, jeg. Skandinavia har overtatt mange ferieparadis. Ansatte på restauranter, hoteller og barer snakker ofte skandinaviske språk, landet sin natur er ødelagt av våre hoteller som skal være så store og flotte som mulig, hele land er kun turistnæring. Hvor er det opprinnelige landet? Hvor er den opprinnelige kulturen? Den er tygget, svelget, fordøyd og bæsja ut til det som i dag er for eks. Mallorca. Tenk å bo på Mallorca og se sitt land forsvinne. Ingenting av det opprinnelige er det mer. Bare bleike nordmenn som lirer av seg "Una cerveza por favor." Hadde jeg vært fra et land som er spist opp av turister, så hadde jeg vært langt mer deprimert enn jeg noensinne kan bli av syrere i Norge. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca hadde vært en ørken uten turister. Hvis du regner Mallorca som store deler av Spania bør du lese en geografibok. Spania er ikke ødelagt av turister. Store mengder turister er ved solkysten og Mallorca om sommeren, resten av året er det spanjoler der. Blir litt som å si at Kina er ødelagt for det er mange turister ved den kinesiske mur.Haha, hvor leste du det? Jeg skrev "for eks Mallorca". Uten å hentyde til Spania i sin helhet. Jeg mente generelt steder som er overbefolket av skandinavere. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Mallorca og Kanariøyene kan nesten ikke regnes som en del av Spania, det er plasser som er bygd opp av turister. Har du vært andre plasser i Spania? Kan ikke sammenlignes med Mallorca hvertfall.Ja det har jeg. Samt 40 andre land. Anonymous poster hash: a5da4...cf5 Da burde du vite at ett lands kultur og tradisjon ikke blir ødelagt av det er turister i deler av landet.Nei, kultur og tradisjoner ødelegges av lavpannede fjols som ikke en gang klarer å skrive sitt eget morsmål riktig. De burde miste stemmeretten! Anonymous poster hash: d984d...d98 gikk du tom for argumenter nå? Slutt å reis hvis turister forsøpler landet de er i, eller gjelder ikke det deg? Føler du deg bedre enn andre turister. Nei, jeg føler meg bedre enn lavt begavede mennesker som tror de har patent på "norsk kultur", men som ikke ville gjenkjenne et norsk kulturuttrykk om det så traff dem i fleisen. Anonymous poster hash: d984d...d98
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #43 Skrevet 24. november 2015 Dropper siteringene, men alle skjønner vel at det er forskjell på turister? Det er stor forskjell på charterturister som gir beng i hvilket land de reiser til så lenge det er varmt og de har billig sprit, og på dem som reiser fordi de er interessert i historie og i å oppleve andre kulturer. Anonymous poster hash: 778a2...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå