Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er samboer og vi har en datter på 2 år, jeg er verdens lykkeligeste mamma og forholdet fungerer ganske fint.... Når han ikke har sin "periode". Han har veldig ofte perioder der han blir skikkelig sint for ingenting, skylder alt på meg, "truer" meg, kaller meg mye stygge ting.. Han klager ofte og er "stakkarslig". Han sier det ikke er noe i veien, men jeg blir GAL av og ha det sånn... Ikke minst kjenner jeg at jeg blir forbanna når han kjefter og smeller over datteren vår! Hva hadde dere gjort?? Trenger sårt tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gått min vei. Da får han se hva han går glipp av.

Skrevet

Det gjorde jeg, han lovet å bli bedre... Men det ble han ikke! Han truer med å ta ifra meg datteren vår om jeg drar...

Skrevet

Hva i alle?! Han høres jo forferdelig ut! Har ingen gode forslag egentlig, men håper at du kommer deg bort derfra, MED datteren din! ♡

Skrevet

Han kan plutselig si at jeg ikke bryr meg, ikke respekterer han... At jeg ikke bruker nok tid på han, at jeg ikke er intr i å få noe til å fungere og at jeg er blåst i hodet! Andre dager er jeg verdens beste. Han er så opp og ned og jeg kjenner at jeg er begynt å bli siten av det hele... Føler meg maktesløs, vet ikke lenger hva jeg skal gjøre! Aner ikke hvordan han er fra dag til dag og føler jeg går på "nåler" pga jeg ikke aner hvordan han tar til seg det jeg sier den dagen!

Skrevet

Det høres ut som han er deprimert eller bipolar eller noe. Han er sikkert ikke en slem person. Men spiller det noen rolle hvorfor han er sånn? Han er ikke bra for DEG.

• 2 uker senere...
Skrevet

Men om du har gått fra ham før, og han lovet å bli bedre uten at han ble det - har han ikke da fått sjansen sin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...