Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Har møt en på en nettside 2 ganger. Rotet litt med han første gangen. Denne helg gikk vi en del lengre, men ikke sex. Er skeptisk på om det er bare sex han er interessert i. I dag gikk jeg innom nettsiden og han kontaktet meg ikke. Hmmm. Hva tenker dere? Har jeg lat det gå for fort? Håper på noen meninger. Var så godt med nærkontakt. Har savnet det mye. Veldig lenge siden. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Håper på noen formeninger her. Mottas med takk. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Helt umulig for oss å si noe som helst om. Dere har møttes to ganger og ikke hatt sex enda, så det skulle tyde på at han ikke bare er ute etter det - eller at han har litt mer tålmodighet enn de fleste som bare er ute etter sex. Du skriver at du var innom nettstedet og han ikke tok kontakt med deg. Har du tenkt at han har tenkt det samme - at du er innom der uten å ta kontakt? Snakk med ham. Er det en fremtidig mann i ditt liv så må dere kunne kommunisere sammen. Kan dere ikke det så er det nok ikke riktig uansett. Anonymous poster hash: d3038...1c5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Takk for svar. Ikke lett å vite. Er jo ganske tidlig å si hvor dette ender, men jeg blir litt tolkende. Får se hva dagene viser frem over. Jeg skrev sist til han og han hadde sett, men ikke svart. Ikke lett dette. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Hører gjerne flere meninger her. Har ikke snakket med noen om dette så takk for svar. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Ingen. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Prøver på nyt. Lite venner og få å snakke med. 😭 Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå