Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Vi har lekt mitt med tanken å skaffe oss hund. Har hatt 2 boxere før. (Så er vant med hund) Men dere som jobber klarer hunden å være selv hjemme uten å bjeffe? Jeg har lest mye om Papillon Er det noen som har erfaring med den rasen? Vi er en liten småbarnsfamilie Anonymous poster hash: 6ada2...f74
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 jeg har ikke hatt papillon selv, men bor i blokk og naboen har en, den bjeffer konstant! Anonymous poster hash: 1873e...af3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Papilon er en chiuahua med lang pels. Chiuahuaer er avlet fram i generasjoner som vakt hund (på mexikanske hasjplantasjer) for å varsle (bjeffe) og det er nesten umulig å avlære den atferden, siden dette er en så stor del av de. Men for all del, alle er ikke like. Anonymous poster hash: 9199a...ee6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Takk for at noen tok tid til å svare Anonymous poster hash: 6ada2...f74
Lillefrø´s mamma Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 cairn terrier, mops og shih-tzu er små koslige hunderaser som klarer seg fint hjemme og bjeffer relativt lite somregel
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Om dere ikke ønsker bjeffinga - IKKE skaff papillon. De bjeffer noe så sinnssykt. Har selv en blanding mellom shi Tzu/ Lahasa apso. Har god erfaring med de renrasige og denne eksakte blandingen. Forskjeller finnes jo så klart. Men etter å ha vært med på å avlet 3 kull av denne blandingen ( samme mor og far på alle 3 kan jo ha noe å si ). Så er jeg helt trygg på å anbefale denne. De er familievennlige Tålmodige Ekstremt intelligente Lærevillige Ikke så høylytte ( kan om de blir trent opp til vakthund så klart ) Rolig gemytt ( kan komme av samme foreldre ) Bare fått tilbakemeldinger på at de er balanserte valper. Ikke noe problem med å være hjemme på egen hånd Anbefaler på det aller sterkeste denne blandingen. Nå bor jeg i sverige, og er usikker på miljøet i Norge. Men er rimelig sikker på at noen der avler disse også. Virkelig en fantastisk familiehund Anonymous poster hash: 4648e...821
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Om dere ikke ønsker bjeffinga - IKKE skaff papillon. De bjeffer noe så sinnssykt. Har selv en blanding mellom shi Tzu/ Lahasa apso. Har god erfaring med de renrasige og denne eksakte blandingen. Forskjeller finnes jo så klart. Men etter å ha vært med på å avlet 3 kull av denne blandingen ( samme mor og far på alle 3 kan jo ha noe å si ). Så er jeg helt trygg på å anbefale denne. De er familievennlige Tålmodige Ekstremt intelligente Lærevillige Ikke så høylytte ( kan om de blir trent opp til vakthund så klart ) Rolig gemytt ( kan komme av samme foreldre ) Bare fått tilbakemeldinger på at de er balanserte valper. Ikke noe problem med å være hjemme på egen hånd Anbefaler på det aller sterkeste denne blandingen. Nå bor jeg i sverige, og er usikker på miljøet i Norge. Men er rimelig sikker på at noen der avler disse også. Virkelig en fantastisk familiehund Anonymous poster hash: 4648e...821 Tusen takk for svar! Ja da glemmer jeg den rasen med en gang men de andre rasene skal jeg vurdere Anonymous poster hash: 6ada2...f74
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Les deg opp på dansk svensk gårdshund. Anonymous poster hash: 43c82...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå