Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Hva kan en ønske seg til baby? Har egentlig alt, stort sett, vil ønske noe en får bruk for, hmm..... Folk spør, men vet ikke hva jeg skal svare. Anonymous poster hash: 383ac...929
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Tenk litt fre i tid da. Barnehagestart, sykkel, ski osv. Anonymous poster hash: 71bfc...67d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Klær - i større str enn du bruker nå Sengetøy Møbler til barnerom, bord og små stoler (hvis det er snakk om større gaver) Bøker Duplo Briotogbane (frem i tid) Lengdemåler til å henge på veggen på barnerommet Anonymous poster hash: 62820...789
Modesty Blaise. Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Det babyen vår var mest glad for i gave første julen var en pakke med 5 badeender 😂 Tenk fremover, det er lite en baby trenger akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Takk for forslag har ikke plass til å oppbevare så mye så lenge. Så tenkte noe som kan brukes snart. Kanskje klær ja. Anonymous poster hash: 383ac...929
Tipptopp Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Mine barn er født sent på høsten, så bursdag og jul kommer tett. Jeg ante ikke hva jeg skulle ønske første til jul så jeg gikk for klær og fikk det. Men da våren og sommeren kom så var det en nyskjerrig liten baby som var lei ranglene sine og ville ha litt mer "avansert" å leke med. Så med andremann så ønsket vi oss leker og slikt som ville passe ett halvt år frem i tid.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #8 Skrevet 22. november 2015 Tripp trapp Anonymous poster hash: 2a908...7fd
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #9 Skrevet 22. november 2015 Min er ca 5 mnd til jul. Hun får tripp trapp stol av svigerforeldre mine. Genialt. Ellers har jeg sagt til familie at hun ønsker seg ull og bøker. Har kun en sangbok. Selv har jeg tenkt om vi kjøper feks gyngehest, gåvogn, draleke som feks xylofon el.l. Noe som varer, i hvertfall. Anonymous poster hash: 8d903...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå