Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 så populære? Anonymous poster hash: 91093...9f0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Er de? Anonymous poster hash: d1664...d8c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Er de? Anonymous poster hash: d1664...d8c Ofte ja. Det virker som om det er stas å være godtatt av slike folk. Ei skikkelig bitchy dame har bursdag i dag, hele veggen på facebook er full av hjerter og meldinger som "fine du". Hun er hyggelig med noen og skarp, sur og frekk med andre. Langt fra "verdens beste" som jeg ser noen har skrevet nå. Anonymous poster hash: 91093...9f0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Hvorfor er du venn med dette mennesket? Anonymous poster hash: fda2b...450
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Er de? Anonymous poster hash: d1664...d8c Ofte ja. Det virker som om det er stas å være godtatt av slike folk. Ei skikkelig bitchy dame har bursdag i dag, hele veggen på facebook er full av hjerter og meldinger som "fine du". Hun er hyggelig med noen og skarp, sur og frekk med andre. Langt fra "verdens beste" som jeg ser noen har skrevet nå. Anonymous poster hash: 91093...9f0 Folk tør vel ikke noe annet, da? Anonymous poster hash: 45b2f...20f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Hvorfor er du venn med dette mennesket? Anonymous poster hash: fda2b...450 Jeg er bekjent... har henne på facebook fordi vi har tatt samme studie. Skjønner ikke hvorfor det skrikes høyt på face om hvor flott og empatisk denne dama er når hun fremstår under snittet empatisk og svært lite tolerant ovenfor folk hun ikke liker spesielt godt. Hun er kun et eksempel, har kjent mange andre av samme kaliber. Anonymous poster hash: 91093...9f0
the amazing spidermamma Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Jeg opplever heldigvis at sånt forsvinner med årene. Ta f.eks de damene som tidligere kunne leve høyt på å være 'kompliserte', evt mystiske (egentlig var de bare noen vanskelige og kjipe primadonnaer). Enten så har det blitt folk av dem, ellers så sitter de der for seg selv og sliter med den diagnosen som de nok burde ha fått for altfor mange år siden. Men hvorfor folk gidder? Det skjønner ikke jeg heller. Snill og hyggelig er dessverre undervurderte egenskaper av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå