Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Hvis man dater en mann, når er det "ok" å ha sex? Noen mener at man skal vente så lenge som mulig mens andre mener på date nr. 2. Hva mener dere og hvorfor? Anonymous poster hash: 81e0d...af0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Når man har lyst, ja.. og når man kjenner seg trygg på å være naken og kåt sammen med vedkommende.. ☺ venting for ventingen skyld har jeg aldri skjønt meg på.. Anonymous poster hash: aa0b7...f65
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Slenger meg på her - når man har lyst. Selvfølgelig. Anonymous poster hash: ae3b6...484
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Når man har lyst. Alle disse merkelige reglene orker jeg ikke å forholde meg til rett og slett!
Luksusdyret Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Når man har lyst ja. Jeg hadde ikke ønsket å være med en mann som mener at en kvinne er mindre verdt fordi hun hopper til sengs "for tidlig" Har opplevd å date en i 6 måneder, der vi ventet for ventingens skyld fordi HAN ville det. Etter at vi hadde oss første gangen så ringte han aldri igjen. Tenk å bruke 6 mnd på en ONS :S
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 I utgangspunktet når man vil. Men jeg synes første date blir for tidlig, og litt småbillig. Vent til du virkelig bobler over og føler deg noenlunde sikker på at han gjør det samme. Anonymous poster hash: f0f19...3bc
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Gjør det når du føler for det, når du virkelig vil ha han. Har nylig fått meg kjæreste, og vi ventet til date 8, og samtidig falt vi pladask for hverandre, og det var utrolig godt å være forelsket, før vi hadde sex. Og da vi hadde sex, så var jeg jo så klar som bare det. Anonymous poster hash: 91c08...35f
E_Oslo Skrevet 22. mars 2016 #9 Skrevet 22. mars 2016 Når man har lyst og særlig på første date. Ikke vent lenge hvis du får den lysten eller så kommer andre å ha sex med denne personen.
Gjest Stjerneklart Skrevet 22. mars 2016 #10 Skrevet 22. mars 2016 Når man føler seg trygg på personen og klar for det, rett og slett. Om man er klar på date nummer 2 eller date nummer 20 er opp til hver enkelt
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #11 Skrevet 22. mars 2016 Hadde sex på første date med han jeg er sammen med nå. Skulle bare møtes for en øl på byen før vi skulle andre steder, men så ble det full klaff, flere øl og det endte med at jeg ble med han hjem😋 Anonymous poster hash: 8b767...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå