Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Har nettopp kjøpt ny bolig, skal vi haste oss og prøve å få solgt ila des. eller vente til januar? Er redd det ikke er god timing midt i desember, tviler på at alt kan ordnes til første søn. i des? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 48527...727
TPK Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Januar! Uten tvil. Ingen som har tid til å gå på visning i desember.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Januar! Ingen som har tid til å tenke på bolig midt i julestria Anonymous poster hash: 9ea24...4f5
Surogvanskelig Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Kommer an på boligen. Er det typisk bolig for en familie er det dumt med visning i desember. Få barnefamilier prioriterer å kjøpe hus i desember. Er det der i mot en ett roms leilighet spiller det ikke så stor rolle.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 vi var på visning i dag og vi var de eneste. Det er ikke mange på visning for tiden og megler sa at mange trekker boligene sine fra markedet nå og venter til januar Anonymous poster hash: 4512a...0c9
nasse nøffen Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 vi kjøpte tidlig i Nov, og solgte noen dager etterpå. Synes du heller skal kjøre på å få det ut, det koster jo ikke noe mer eller mindre. Kan avvente litt med visning
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Takk for svar, skal høre hva megler sier, men forbereder meg på visning i januar HI Anonymous poster hash: 48527...727
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Det kommer an på området... Er det superpopulært (som i det området vi leter etter bolig), hadde det uansett dukket opp en del på visning. Vi hadde i hvert fall prioritert en visning da, siden det er veldig sjeldent det blir lagt ut hus til salgs der... Anonymous poster hash: 33fe4...009
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #9 Skrevet 23. november 2015 Jeg skal selge min leilighet nå og megler anbefalte meg å vente til Januar. Dette er en tre-roms i storby. Anonymous poster hash: 532b6...444
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #10 Skrevet 23. november 2015 Kjøperne er der hele året Vi har vært på maaaaange visninger de siste mnd. Og gir oss ikke selvom det nærmer seg jul Finner vi drømmehuset drar på visning om det så er på julaften! Anonymous poster hash: f3d85...8fb
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #11 Skrevet 23. november 2015 Vi hadde visning i desember Suuuuupert Gikk for langt over takst etter 1 visning 👏👏 Anonymous poster hash: e01c7...5c0
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #12 Skrevet 23. november 2015 Hvis du selger en bolig som vi er interesserte i, så er det supert med visning i desember😄 Men meglerne anbefaler starten av januar... Anonymous poster hash: 6b3b1...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå