Gå til innhold

Visning i des. eller jan


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt ny bolig, skal vi haste oss og prøve å få solgt ila des. eller vente til januar? Er redd det ikke er god timing midt i desember, tviler på at alt kan ordnes til første søn. i des?

 

Noen erfaringer?

 

Anonymous poster hash: 48527...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Januar! Uten tvil. Ingen som har tid til å gå på visning i desember.

Skrevet

Januar! Ingen som har tid til å tenke på bolig midt i julestria :)



Anonymous poster hash: 9ea24...4f5
Skrevet

Kommer an på boligen. Er det typisk bolig for en familie er det dumt med visning i desember. Få barnefamilier prioriterer å kjøpe hus i desember. Er det der i mot en ett roms leilighet spiller det ikke så stor rolle.

Skrevet

vi var på visning i dag og vi var de eneste. Det er ikke mange på visning for tiden og megler sa at mange trekker boligene sine fra markedet nå og venter til januar



Anonymous poster hash: 4512a...0c9
Skrevet

vi kjøpte tidlig i Nov, og solgte noen dager etterpå. Synes du heller skal kjøre på å få det ut, det koster jo ikke noe mer eller mindre. Kan avvente litt med visning

Skrevet

Takk for svar, skal høre hva megler sier, men forbereder meg på visning i januar

 

HI

 

Anonymous poster hash: 48527...727

Skrevet

Det kommer an på området... Er det superpopulært (som i det området vi leter etter bolig), hadde det uansett dukket opp en del på visning. Vi hadde i hvert fall prioritert en visning da, siden det er veldig sjeldent det blir lagt ut hus til salgs der...



Anonymous poster hash: 33fe4...009
Skrevet

Jeg skal selge min leilighet nå og megler anbefalte meg å vente til Januar.

Dette er en tre-roms i storby.

 

Anonymous poster hash: 532b6...444

Skrevet

Kjøperne er der hele året :) Vi har vært på maaaaange visninger de siste mnd. Og gir oss ikke selvom det nærmer seg jul :) Finner vi drømmehuset drar på visning om det så er på julaften! :)

 

Anonymous poster hash: f3d85...8fb

Skrevet

Vi hadde visning i desember

Suuuuupert

Gikk for langt over takst etter 1 visning 👏👏

 

Anonymous poster hash: e01c7...5c0

Skrevet

Hvis du selger en bolig som vi er interesserte i, så er det supert med visning i desember😄 Men meglerne anbefaler starten av januar...

 

Anonymous poster hash: 6b3b1...c97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...