Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Eventuelt steder som har bra salg på vintersko? De må være gode og varme til en gutt på 5 år. Oppdaget nettopp at Vikingskoene som ble kjøpt i fjor er ganske små, syns jeg kunne tåen helt frem i tuppen og det er jo krise! Så han må ha nye sko raskt, men problemet er at nå rett før jul er vi helt skrapa for penger av diverse grunner. Budsjettet går akkurat opp opp, og så kom denne utgiften. Men nye sko må han ha, så det må prioriteres. Trenger bare tips om noen som er gode, men billige! Anonymous poster hash: 58de0...0fb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Jeg kjøpte gode sorel-sko på XXL til min på fem år. Tror det var 299 for dem. Men nå er det ikke sikkert du har XXL i nærheten (de er alltid biligst på sko!). De har kanskje nettbutikk? Anonymous poster hash: 22861...ad7
Elsker livet Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Eller for å spør litt annerledes. Hvilken størrelse tror du han trenger?
3 i april Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Obs har et gore tex merke som er ganske billig. Jeg kjøpte for litt siden og betalte 299 kr. Kjempebillig for Gore-tex jeg husker ikke helt hva merket heter men tror det var trekko star eller noe i den duren. Gode,lette og varme sko. Styr unna det friends merket til obs, det er skikkelige dritt sko . Ellers så pleier Xxl alltid å ha vintersko på tilbud
Elsker livet Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Obs har et gore tex merke som er ganske billig. Jeg kjøpte for litt siden og betalte 299 kr. Kjempebillig for Gore-tex jeg husker ikke helt hva merket heter men tror det var trekko star eller noe i den duren. Gode,lette og varme sko. Styr unna det friends merket til obs, det er skikkelige dritt sko . Ellers så pleier Xxl alltid å ha vintersko på tilbud Treksta? I så fall på niva med viking. Både goretex og ullfor i de skoene vi har i det merket. Kjøpt på outnorth.no
Elsker livet Skrevet 22. november 2015 #8 Skrevet 22. november 2015 (endret) https://coop.no/sortiment/obs-hyper/sport-og-fritid/#0/0/2695435010 Huk av TREKSTA på varemerker til venstre. Endret 22. november 2015 av Elsker livet
3 i april Skrevet 22. november 2015 #9 Skrevet 22. november 2015 https://coop.no/sortiment/obs-hyper/sport-og-fritid/#0/0/2695435010 Huk av TREKSTA på varemerker til venstre. Ja tror det var treksta.. De hadde de på tilbud denne uka også. Mulig de har de på tilbud neste uke også. Er i vertfall gode sko ✌
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #10 Skrevet 22. november 2015 Sorel til 299 på xxl. Anonymous poster hash: 074d6...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå