Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Hvordan er det å bo der? Sett på en leilighet der, men kjenner ikke området overhode? Hvordan er skole, barnehage, fritidsaktiviteter osv? Anonymous poster hash: 970bc...868
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Bergens svar på Groruddalen Anonymous poster hash: 84ebe...f92
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Svært belastet område Anonymous poster hash: 7c550...66d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Belastet! Mye tull der. Ganske likt Groruddalen ja Anonymous poster hash: fb0f0...579
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Det har vært belastet, på lik linje med Loddefjord-området. Men mye er gjort de siste årene, men gammelt stempel henger veldig igjen. Dere som sier det er belastet, er det det nå eller sier dere det på grunn av hvordan det var for noen år siden ? Anonymous poster hash: 41759...991
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Bergens svar på GroruddalenAnonymous poster hash: 84ebe...f92 Det er bare tull. Bergens svar på Groruddalen, om vi har noe sånt, er heller Solheimsviken. På Flaktveit er det fortsatt ganske lav innvandrerandel, ingen av mine barn har mer enn en utlending i klassen, faktisk. Uten at jeg ser det som noen stor fordel, "de" burde vært mer spredd i byen. Skolene på Flaktveit er veldig gode, både barne- og ungdomsskolen. Idrettsklubbene er aktiv og et godt sted for barn og voksne, alke tilbud finnes i umiddelbar nærhet. Et godt sted å bo, hvor alke sosiale lag er representert men ingen legger merke til hvilket du tilhører. Anonymous poster hash: b4b61...d88
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 De som sier det er belastet bor neppe her. Anonymous poster hash: b4b61...d88
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #8 Skrevet 22. november 2015 Barnehagene er gode, turmulighetene er mange, bussforbindelsen til byen er kanskje den beste i kommunen. Og alke = alle i innlegget over. Anonymous poster hash: b4b61...d88
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #9 Skrevet 22. november 2015 Bergens svar på Groruddalen Anonymous poster hash: 84ebe...f92 Nå er jeg fra Groruddalen, fantastisk sted å vokse opp HI Anonymous poster hash: 970bc...868
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #10 Skrevet 22. november 2015 Bergens svar på GroruddalenAnonymous poster hash: 84ebe...f92 Det er bare tull. Bergens svar på Groruddalen, om vi har noe sånt, er heller Solheimsviken. På Flaktveit er det fortsatt ganske lav innvandrerandel, ingen av mine barn har mer enn en utlending i klassen, faktisk. Uten at jeg ser det som noen stor fordel, "de" burde vært mer spredd i byen. Skolene på Flaktveit er veldig gode, både barne- og ungdomsskolen. Idrettsklubbene er aktiv og et godt sted for barn og voksne, alke tilbud finnes i umiddelbar nærhet. Et godt sted å bo, hvor alke sosiale lag er representert men ingen legger merke til hvilket du tilhører. Anonymous poster hash: b4b61...d88 Tusen takk for svar, da ser vi nærmere på leiligheten Anonymous poster hash: 970bc...868
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #11 Skrevet 22. november 2015 Du kan trygt se på leilighet på Flaktveit! Rolig og fint og akkurat som hun over her sier. Gårdsbarnehagen på Hjortland er fantastisk! Anonymous poster hash: e2888...c51
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #12 Skrevet 22. november 2015 Flaktveit VAR belastet, men det er mangen år siden nå. Ville ikke bodd der selv igjen, men de jeg kjennersom bor der liker seg der ☺️ Anonymous poster hash: c84b4...3a6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #13 Skrevet 22. november 2015 Som de andre sier, Flaktviet VAR et belastet område, men trykk på var. Nå er det familievennlig, fredlig og veldig flott. Det er mange fritidstilbud, flere gode barnehager og skoler, mye bra turterreng osv. Flaktveit er et ganske stort område, så det er også en del lokale forskjeller. På Ulvedalen torg f.eks. altså blokkene der, er det veldig mange innvandrere, men lenger oppe på Flaktveit er det mange eneboliger og rekkehus med økonomisk sterke mennesker. Barna mine gikk i barnehagen på Ulvedalen, og vi var veldig fornøyd. Det er en veldig multikulturell barnehage, og barna mine har bare gode minner fra årene der. Ene gutten min lærte seg til og med en del kurdisk via bestevennen Anonymous poster hash: f6ba1...6bc
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #14 Skrevet 22. november 2015 Det var ett veldig belastet sted, mem det er det ikke. Ville ikke bodd der selv da Anonymous poster hash: 3aab3...8f9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #15 Skrevet 22. november 2015 Eneste forholdet jeg har til Flaktveit var en kortvarig affære med en dritpen fyr som skulle begynne på politihøyskolen. Ahh, han var hyggelig og pen, veldig bra kropp. Og jeg følte jeg hadde skutt gullfuglen. Men så viste det seg at han hadde verdens minste penis, som bare - øhh - deal breaker. Vi snakker type, jeg kan ha mer moro med pekefingeren min. (Og jeg har dukkehender) 😱🤔 Anonymous poster hash: 1171e...03f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå