Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Jeg har tidligere fortalt at jeg er adoptert fra USA. Florida for å være mer spesifikk. Jeg ble adoptert som nyfødt, mine adoptivforeldre og min storebror kom og hentet meg på sykehuset. Jeg har fått kontakt med min biologiske mor, men hun ønsker ikke kontakt. Hun var 15 da hun fikk meg. Vi har nettopp kommet hjem fra en tur til Florida, min mor og meg. Min far døde for en del år siden. Det var godt å komme dit, hvor jeg ble født. Vi var på sykehuset hvor jeg ble født. Vi kjørte forbi huset hvor min biologiske mor bor. Det var rart! Jeg vet at hun har giftet seg og fått tre barn med denne mannen. Jeg tror og håper at hun har det bra. Hva jeg forventet ved å kjøre forbi huset hennes? Jeg hadde vel håpt å se henne. Bare ett lite øyeblikk. .. Jeg er veldig glad i min mor, og min far! Det er de som alltid har vært der for meg. Anonymous poster hash: a06ab...d80
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Gjesp Anonymous poster hash: 6c494...a6b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Huff. Er nok mange følelser i bildet her! Tror nesten jeg hadde ringt på døren, jeg.. Utgitt meg for å være loddselger eller no.. Har du navna på barna? Kan jo ta kontakt med dem med åra. Anonymous poster hash: 10e00...d37
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Gjesp Anonymous poster hash: 6c494...a6b Hold kjeft du. Anonymous poster hash: 10e00...d37
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Ok Anonymous poster hash: 4c889...6ff
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Gjesp Anonymous poster hash: 6c494...a6b Hold kjeft du. Anonymous poster hash: 10e00...d37 Hissigproppen 😂 Anonymous poster hash: 6c494...a6b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Jeg husker den tidligere tråden din. Jeg har stor forståelse for at du ønsker å se din biologiske mor. Selv om du ikke fikk det nå så tenker jeg at den turen sammen med din mor dit du var født likevel kan være helende for deg. Du har fått satt litt bilder på stedet du kom fra. En venninne av meg er i en lignende situasjon, hun reiste tilbake for å se stedet hun ble født, barnehjemmet osv. Det tok en stund etter hun hadde vært der, men etter det fikk hun en helt annen ro i kropp og sjel. Hun følte da mer og mer på at hjemme var Norge og hennes adoptivforeldre, det er her hun har vokst opp, hun har ingen minner fra sitt første hjemland. Hun har aldri vært tilbake der, men hun fant en form for aksept for at biologisk mor ikke ville møte henne etter at hun hadde sett stedet. Håper du finner fred med det for din egen del. Klem Anonymous poster hash: 2e390...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå