Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Denne spiste jeg i dag. Måtte se på den et par ganger før jeg tvang meg selv til å putte den i munnen! Anonymous poster hash: 726cd...bf7
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Ingen som synes den var like ekkel som meg? :-) Anonymous poster hash: 726cd...bf7
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Er det den prikke-fobien? Nei, jeg så bare en kiwi, ikke noe ekkelt i det for min del Kiwi har prikker, sånn er det bare. Kiwi er godt, det er sunt = kiwi er noe positivt Anonymous poster hash: d1fdc...518
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Nam! Kiwi! Anonymous poster hash: 03bbd...e43
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Er det den prikke-fobien? Nei, jeg så bare en kiwi, ikke noe ekkelt i det for min del Kiwi har prikker, sånn er det bare. Kiwi er godt, det er sunt = kiwi er noe positivt Anonymous poster hash: d1fdc...518 Jeg elsker kiwi, spiser det hver dag. Men har aldri fått en bit med så mange frø, jeg måtte virkelig overstyre følelsen jeg fikk og si til meg selv at det bare var å spise den! Anonymous poster hash: 726cd...bf7
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Er det den prikke-fobien? Nei, jeg så bare en kiwi, ikke noe ekkelt i det for min del Kiwi har prikker, sånn er det bare. Kiwi er godt, det er sunt = kiwi er noe positivt Anonymous poster hash: d1fdc...518 Jeg elsker kiwi, spiser det hver dag. Men har aldri fått en bit med så mange frø, jeg måtte virkelig overstyre følelsen jeg fikk og si til meg selv at det bare var å spise den! Anonymous poster hash: 726cd...bf7 Vi er forskjellige - min første tanke var at det ikke var så mange frø i den kiwien Godt du spiser likevel Anonymous poster hash: d1fdc...518
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Hehe, jo den var litt ekkel! Anonymous poster hash: 19a86...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå