Gå til innhold

Dere som går på aap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye får dere utbetalt i mnd og hvor mye fikk dere utbetalt når dere var i jobb? Jeg ligger nå på 21.800 kr utbetalt og betaler ca 35% skatt. Prøver å regne ut på hvor mye jeg vil få ut sånn ca dersom det ender på aap men syns det er så vanskelig.... Har også 3 barn under 12 år. Er medlem i klp gjennom jobben. Jobber i kommunen. Noen som vet hvor mye barnetillegget er på og betaler men like mye i skatt på aap som man gjør når man er ute i jobb?

Anonymous poster hash: ccac4...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 66 % av bruttoinntekten (før skatt) + 27 kroner dagen per barn. 260 dager per år / 26 meldekortperioder av 10 dager.

KLP vet jeg ikke, men er medlem av SPK og får 6900 brutto per måned (70 % ufør, to barn).

Anonymous poster hash: f39c4...1d6

Skrevet

Jeg får utbetalt ca 20.000,- på AAP. Hadde vel utbetalt 27.000,- eller noe deromkring da jeg var i jobb for 5 år siden...

Anonymous poster hash: fd254...1ca

Skrevet

Sykt lite.. 12.600 hver mnd etter skatt.. Hadde 21.000 etter skatt før jeg ble syk😥

Anonymous poster hash: e0c22...3c9

Skrevet

Jeg får 18 000 kr i aap i mnd - før skatt. Du trenge neppe skatte 35% av aap vel? Før aap tjente jeg ca 24 000 før skatt. Utbetalt rundt 18000 eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 639ce...3c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...