Gå til innhold

Irriterende...ang salg på finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har tatt kontakt med selger..

Men selger svarer ikke..

Vil de ikke selge? Hvorfor er det sånn?

Anonymous poster hash: bce80...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knaksje de har fått andre om har svart på produktet som vurderer å selge, eller kanskje de er opptatt og ikke kan svare.

Anonymous poster hash: 06186...272
Skrevet

Trodde jeg hadde opplevd det meste på finn... Så kom vi over det perfekte huset som ble solgt av eieren selv. Han brukte gjerne 5-6 dager på å svare på spørsmål angående huset. Han hadde ikke visningene selv en gang! Han er den tregeste personen jeg noen gang har vært borti. Først så lå huset ute til en pris. Så finn han ordnet takst(masse feil i rapporten i forhold til hva som var i huset. Tror ikke takstmannen har vært der.) og da endret han prisen 200 000kr opp til det som var takst... Det syke er at når han endelig hadde somlet sammen alle dokumenter og budskjema så fikk han(visstnok) et bud på takst... Vi droppa hele greia siden vi ikke stolte på noen ting med den mannen. Kunne bydd mye mer, men ikke F om han får pengene våre...Man skulle jo tro at en som jobber i byggebransjen var seriøs!

Så leksa er: IKKE kjøp hus av privat selger!

Anonymous poster hash: 8824b...465

Skrevet

Eg har tatt kontakt med selger..

Men selger svarer ikke..

Vil de ikke selge? Hvorfor er det sånn?

Anonymous poster hash: bce80...52e

Det virker som at veldig mange heller overser forespørsler fremfor å mere produktet som solgt eller svare tilbake at varen er solgt. Mye mindre arbeid å bare overse...

Anonymous poster hash: 13499...946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...