Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Syns det er så vanskelig, vi skal invitere til bursdag, men i barnehagen er det flere barn i samme gruppe som jenta mi, som er veldig aggressive og bråkete. Ønsker jo å invitere alle, barnehagen har også regel på at feks alle i samme aldersgruppe på avdelingen skal inviteres, og det er jo helt ok, men dette er barn som sier stygge ting til voksne, som sloss og sparker og slår hverandre. Er heller ikke alle av barna mitt barn leker med... Vil gjøre det som er riktig, men kjenner jeg gruer meg til å holde selskap for barnet mitt... Anonymous poster hash: 2350e...3f9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Bare sørg for å være nok voksne så går det nok fint. Om ungene er under 4 kan du godt invitere dem med foreldre. Anonymous poster hash: 539b4...428
Mamma_til_2 Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Slik som jeg har erfart så er barna helt andeledes uttafor bhg settingen, jeg har har "bråkete vanskelige" barn som min jente ikke leker med til vanlig i bursdag og det har ikke vært noe problem., syns du skal be alle i års trinnet slik som bhg har regel om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå