Gå til innhold

10-12 øl


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver fredag og lørdag. Altså tilsammen. Hjemme sammen med meg og barn. Synes dere det er mye?

 

Anonymous poster hash: 2d561...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt mye! Regner med det er mannen din du snakker om. Min tar 2-3 øl over to dager.

 

Anonymous poster hash: 5a4a9...34a

Skrevet

Er forskjell på halvlitere og mindre flasker.

Om min mann drikker 5 småflasker en fredag er det bie annet en p drikke 5 store bokser. Eller jeg for den saks skyld.

 

Anonymous poster hash: 6b623...ad0

Skrevet

Er forskjell på halvlitere og mindre flasker.

Om min mann drikker 5 småflasker en fredag er det bie annet en p drikke 5 store bokser. Eller jeg for den saks skyld.

 

Anonymous poster hash: 6b623...ad0

Snakker om bokser. Halvlitere.

HI

 

 

 

Anonymous poster hash: 2d561...f52

Skrevet

Min gjør også dette. Det er frustrerende og alt for mye. Mistenker alkoholproblem

 

Anonymous poster hash: f70a4...eac

Skrevet

Herregud, det drakk jeg før jeg fikk barn og kunne knapt stå på beina og husker svært lite. Altfor mye med barn i hus.

 

Anonymous poster hash: 2452f...da7

Skrevet

Spørsmålet om det egner seg når du og barna er hjemme avhenger av hvordan han blir etter alt det ølet. Blir han full, brisen, endrer oppførsel? I såfall er svaret ja - han drikker for mye til å omgås ungene.

Hvis han ikke blir full ser jeg kun problemet med at han er direkte usunn og antagelig har litt av en ølmage?

Skrevet

 

Er forskjell på halvlitere og mindre flasker.

Om min mann drikker 5 småflasker en fredag er det bie annet en p drikke 5 store bokser. Eller jeg for den saks skyld.

 

Anonymous poster hash: 6b623...ad0 [/quote

 

10-12 små flasker er også mye.

 

Hvis min man hadde drukket 10-12 0,5 bokser hadde han vært dritings og i dårlig form dagen etter.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3ebbb...40e

Skrevet

Jeg syns det er både mye og ikke minst dyrt. 10 halvlitere er 250 kroner, dvs en tusenlapp i måneden bare for øl? Det hadde jeg ikke likt.



Anonymous poster hash: 2f571...eca
Skrevet

Det er veldig, veldig mye.

 

Min mann drikker 1-3 små (0,33 l) bokser i løpet av helga...

 

Anonymous poster hash: e091c...3a4

Skrevet

Gjelder det deg El din mann? Er jo uansett for mye. Men litt forskjell på mann og dame.

Og oppfattet det slik at det var 10-12 øl fordelt på fredag og lørdag, å ikke på en kveld som flere her antok ?

 

Anonymous poster hash: 99ef8...e83

Skrevet

Gjelder det deg El din mann? Er jo uansett for mye. Men litt forskjell på mann og dame.

Og oppfattet det slik at det var 10-12 øl fordelt på fredag og lørdag, å ikke på en kveld som flere her antok ?

 

Anonymous poster hash: 99ef8...e83

Det er min mann det gjelder. Det er fordelt på 2 kvelder og han blir langt fra dritings men jeg synes det er for mye allikevel.

 

 

 

Anonymous poster hash: 2d561...f52

Skrevet

Sløsing, han kan jo umulig ha glede av sånne mengder. Her er det max 4 totalt på en helg, typ 1 til maten og 1 ekstra hvis det er fotballkamp. 



Anonymous poster hash: 0bb23...692
Skrevet

Altså fem øl hver dag fredag og lørdag? Det er da ikke så mye! Det kan min man også gjøre. Noen tåler jo mer enn andre, spesielt om man har hatt dette forbruket en stund. Ikke sikkert han blir så brisen av det. Men hvis du er avholds eller sjelden drikker synes jeg jo det er et merkelig valg når han skal sitte i sofaen ned deg.

 

Anonymous poster hash: 6c250...503

Skrevet

Jeg synes det høres mye ut. Om det er fordi han synes øl er så godt kanskje han kan drikke lettøl eller alkoholdfritt i stedet? Om ikke er det vel rusen han er ute etter, og da bør han kanskje tenke gjennom hva som egentlig foregår..



Anonymous poster hash: 3be15...b3a
Skrevet

Altså fem øl hver dag fredag og lørdag? Det er da ikke så mye! Det kan min man også gjøre. Noen tåler jo mer enn andre, spesielt om man har hatt dette forbruket en stund. Ikke sikkert han blir så brisen av det. Men hvis du er avholds eller sjelden drikker synes jeg jo det er et merkelig valg når han skal sitte i sofaen ned deg.

 

Anonymous poster hash: 6c250...503

5-6 halvlitersbokser hver kveld betyr jo at han har i seg 3 liter øl!

 

Jeg er glad i cola zero, men jeg bøtter ikke innpå å 1,5 litersflasker på en kveld for det.

 

Når man drikker 3 liter øl er det ikke for å kose seg med smaken, det er fordi man trenger rusen alkoholen gir.

 

Anonymous poster hash: e091c...3a4

Skrevet

Synes det er mye. Vi tar ei flaskeøl hver om vi skal drikke noe, kan gjøre det 2-3 ganger I uken riktignok men det er for smaken sin skyld.

 

Anonymous poster hash: 914f7...a18

Skrevet

Spørsmålet om det egner seg når du og barna er hjemme avhenger av hvordan han blir etter alt det ølet. Blir han full, brisen, endrer oppførsel? I såfall er svaret ja - han drikker for mye til å omgås ungene.

Hvis han ikke blir full ser jeg kun problemet med at han er direkte usunn og antagelig har litt av en ølmage?

 

Enig med deg, men vil tilføye at det at han ikke blir full av disse mengdene kan også være et tegn på at han har et alkoholproblem.

Det er jo et problem hvis de nærmeste mener alkoholforbruket er et problem. Hvor stort problemet ev. er kommer an på om mannen kan la være å drikke over lenger tid eller ikke. Kan han det ikke, da er det definitivt et problem.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3f479...f51

Skrevet

Oi. Det var jo en god mengde det. Kommer jo an på styrken også så klart. Jeg kan fint drikke 6 stk 3.5 uten å egentlig bli veldig full. Blir i fin form, men ikke drita liksom. Men drikker man 4.0, 5.2, 7.2, 10.0. Da snakker man jo. Alt med måte tenker jeg. Men synes dog det var litt mye ja. Man behøver jo ikke drikke hver eneste helg heller. Koselig å bare være sammen også.

Skrevet

Spørsmålet om det egner seg når du og barna er hjemme avhenger av hvordan han blir etter alt det ølet. Blir han full, brisen, endrer oppførsel? I såfall er svaret ja - han drikker for mye til å omgås ungene.

Hvis han ikke blir full ser jeg kun problemet med at han er direkte usunn og antagelig har litt av en ølmage?

 

 

ALLE endrer oppførsel etter TOLV (!!) øl! Er rystet over alkoholvaner til enkelte her inne. Alkoholen er liksom viktigere enn familie og barn, men samtidig så hevder man hardnakket at man ikke har alkoholproblem i det heeele tatt. Hvis en mann må være full hver eneste helg så er han enten umoden fjortis som ikke er klar for familie, eller har et alkoholproblem slik at han ikke klarer å la være. Ingen av delene er noe særlig til farsemne.

Skrevet

 

 

Spørsmålet om det egner seg når du og barna er hjemme avhenger av hvordan han blir etter alt det ølet. Blir han full, brisen, endrer oppførsel? I såfall er svaret ja - han drikker for mye til å omgås ungene.

Hvis han ikke blir full ser jeg kun problemet med at han er direkte usunn og antagelig har litt av en ølmage?

 

ALLE endrer oppførsel etter TOLV (!!) øl! Er rystet over alkoholvaner til enkelte her inne. Alkoholen er liksom viktigere enn familie og barn, men samtidig så hevder man hardnakket at man ikke har alkoholproblem i det heeele tatt. Hvis en mann må være full hver eneste helg så er han enten umoden fjortis som ikke er klar for familie, eller har et alkoholproblem slik at han ikke klarer å la være. Ingen av delene er noe særlig til farsemne.

Siden du valgte å henge den på mitt svar må jeg bare få lov til å svare - dette gjenspeiler på ingen måte mine egne alkoholvaner. Forøvrig var det HI skrev 10-12 øl til sammen på fredag og lørdag. Og nei, ikke alle blir fulle etter 5-6 halvlitere.

Skrevet

 

 

Spørsmålet om det egner seg når du og barna er hjemme avhenger av hvordan han blir etter alt det ølet. Blir han full, brisen, endrer oppførsel? I såfall er svaret ja - han drikker for mye til å omgås ungene.

Hvis han ikke blir full ser jeg kun problemet med at han er direkte usunn og antagelig har litt av en ølmage?

 

ALLE endrer oppførsel etter TOLV (!!) øl! Er rystet over alkoholvaner til enkelte her inne. Alkoholen er liksom viktigere enn familie og barn, men samtidig så hevder man hardnakket at man ikke har alkoholproblem i det heeele tatt. Hvis en mann må være full hver eneste helg så er han enten umoden fjortis som ikke er klar for familie, eller har et alkoholproblem slik at han ikke klarer å la være. Ingen av delene er noe særlig til farsemne.

Siden du valgte å henge den på mitt svar må jeg bare få lov til å svare - dette gjenspeiler på ingen måte mine egne alkoholvaner. Forøvrig var det HI skrev 10-12 øl til sammen på fredag og lørdag. Og nei, ikke alle blir fulle etter 5-6 halvlitere.

 

 

 

Jeg skrev ikke at alle blir fulle, men man endrer oppførsel etter 6 halvlitere, selv om man kanskje ikke merker det selv.

Skrevet

 

 

Er forskjell på halvlitere og mindre flasker.

Om min mann drikker 5 småflasker en fredag er det bie annet en p drikke 5 store bokser. Eller jeg for den saks skyld.

 

Anonymous poster hash: 6b623...ad0 [/quote

 

10-12 små flasker er også mye.

 

Hvis min man hadde drukket 10-12 0,5 bokser hadde han vært dritings og i dårlig form dagen etter.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3ebbb...40e

 

Om det er fordelt på to dager er det 5-6 flasker pils hver kveld.

Det tilsvarer 2 pints. Det er ikke uhorvelige mengder. Min mann er engelsk, og two pints en fredag og lørdag kveld er langt fra uakseptabelt.

Det er ikke noe en voksen mann blir drita full av. En kveld har mange timer.

 

Hysterisk!

 

Anonymous poster hash: 6b623...ad0

Skrevet

Tusen takk for svar dere. Synes det er mye men må allikevel informere noen om at en voksen mann blir ikke drita av 5 øl. Da tåler han i tilfelle ikke øl. Og ikke har han stor ølmage heller. Han er nok over middels kjekk og i tillegg slank faktisk. ( urettferdig med alle ølkalorier!😊 ).

 

Anonymous poster hash: 2d561...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...