Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Og det tydelig vises... Hva tenker du da som har barn på avdelingen? Småbarnsavdeling, to av 4 ansatte dette gjelder. De er ikke uproffe ovenfor min sønn på 2,5 år,men ovenfor et par av ungene som er mindre og trenger hjelp til alt og griner mye. De huffer, himler med øynene, og slenger ut kommentarer. Anonymous poster hash: cd3dc...2d8
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 De fleste er lei av jobben sin innimellom. Jeg forventer at de gjør den på en skikklig måte uansett. Anonymous poster hash: 23e1a...19e
Gjest Antarctica Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Der ville jeg nok ha sagt noe på samtalen med ped.leder.
Lovemelikeyoudo Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Jeg hadde tatt det opp med ped.leder eller styrer!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Det hadde jeg tatt opp med pedleder eller styrer umiddelbart. Jeg hadde absolutt ikke likt å levere fra meg det kjæreste jeg har her i verden til noen som gjorde narr av andre småbarn som gråter - og ikke engang har skam til å skjerpe seg når det er foreldre der!? ....når det er sagt er det jo bedre at du ser det og får meldt fra - enn at du tror alt er i orden og det skurer videre. Stakkars små - de er følsomme for stemninger fra ganske ung alder. Anonymous poster hash: 1cb34...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå