Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Skal opereres om et par dager. Har hatt lavtstoffskifte i 6 år og har slurvet mye med medisinen i det siste. Kan jeg få problemer med narkosen? Anonymous poster hash: 5640d...4b4
Gjest Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Har jeg aldri hørt iallefall. Mitt stoffskifte er ustabilt og narkose går greit. Hatt narkose 7 ganger siden i våres og TSH fra 0,3 til 25 i løpet av de gangene. Men for sikkerthets skyld så burde du kanskje ha tatt en blodprøve å sjekker hvordan verdine er?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Har jeg aldri hørt iallefall. Mitt stoffskifte er ustabilt og narkose går greit. Hatt narkose 7 ganger siden i våres og TSH fra 0,3 til 25 i løpet av de gangene. Men for sikkerthets skyld så burde du kanskje ha tatt en blodprøve å sjekker hvordan verdine er?Tusen takk for svar! Jeg var lavt stoffskifte og Hvergang jeg tar levaxin så kjennes det som om jeg har noe midt i brystet og halsen. Veldig ubehagelig. jeg har følelse på at jeg er overdosert med lexavin. Har ikke sjekket verdiene på to år. Skal til legen får å sjekke det på mandag. Skal jeg da kutte medisinen frem til da ? Hi Anonymous poster hash: 5640d...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå