Gå til innhold

Uregulert stoffskifte og operasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal opereres om et par dager. Har hatt lavtstoffskifte i 6 år og har slurvet mye med medisinen i det siste. Kan jeg få problemer med narkosen?

 

Anonymous poster hash: 5640d...4b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt iallefall. Mitt stoffskifte er ustabilt og narkose går greit. Hatt narkose 7 ganger siden i våres og TSH fra 0,3 til 25 i løpet av de gangene. Men for sikkerthets skyld så burde du kanskje ha tatt en blodprøve å sjekker hvordan verdine er?

Skrevet

Har jeg aldri hørt iallefall. Mitt stoffskifte er ustabilt og narkose går greit. Hatt narkose 7 ganger siden i våres og TSH fra 0,3 til 25 i løpet av de gangene. Men for sikkerthets skyld så burde du kanskje ha tatt en blodprøve å sjekker hvordan verdine er?

Tusen takk for svar!

 

Jeg var lavt stoffskifte og Hvergang jeg tar levaxin så kjennes det som om jeg har noe midt i brystet og halsen. Veldig ubehagelig. jeg har følelse på at jeg er overdosert med lexavin. Har ikke sjekket verdiene på to år. Skal til legen får å sjekke det på mandag. Skal jeg da kutte medisinen frem til da ?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 5640d...4b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...