Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. november 2015 Forfatter #26 Skrevet 22. november 2015 Er det så ute altså? Jaja, det beviser bare at jeg har dårlig smak
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #27 Skrevet 22. november 2015 GRØNT kvinne! Mora mi har hvitt plast tre. Det ser veldig harry og rælete ut. Anonymous poster hash: 28696...3f0 Grønt plasttre er da ikke mindre harry og rælete. Andre farger er i alle fall litt morsomme. Anonymous poster hash: b8719...67d Det grønne ser ikke harry og rælete ut på avstand og gjennom vinduet når en ser inn. Det hvite juletreet til mora mi ser en jaggu på mils avstand. Anonymous poster hash: 28696...3f0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #28 Skrevet 22. november 2015 Jeg ville valgt grønt. Hvis du veger hvitt, kan du pynte treet sånn (bare tuller ): http://cdn.diycozyhome.com/wp-content/uploads/2013/12/white-christmas-tree-snowman.jpg Anonymous poster hash: 3fb11...1f3
Salla Skrevet 22. november 2015 #29 Skrevet 22. november 2015 Hvis det står mellom hvitt og svart ville jeg helt klart valgt hvitt. Men holder en knapp på det tradisjonelle grønne :-p
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #30 Skrevet 22. november 2015 GRØNT kvinne! Mora mi har hvitt plast tre. Det ser veldig harry og rælete ut. Anonymous poster hash: 28696...3f0 Grønt plasttre er da ikke mindre harry og rælete. Andre farger er i alle fall litt morsomme. Anonymous poster hash: b8719...67d Det grønne ser ikke harry og rælete ut på avstand og gjennom vinduet når en ser inn. Det hvite juletreet til mora mi ser en jaggu på mils avstand. Anonymous poster hash: 28696...3f0 Det er jo sant... Anonymous poster hash: b8719...67d
Gjest Sommerfuggel Skrevet 22. november 2015 #31 Skrevet 22. november 2015 Hvis alternativene er kun svart eller hvitt, så gå for det hvite. Men kjøp heller grønt a, pliiis? Mormor hadde hvitt juletre i alle år, og jeg er traumatisert langt inn i sjelen Men må skal det sies at hennes tre hadde lys i forskjellige farger og julekuler, fugler og all slags dilldall i alle kunstens farger og fasonger. "Treet er jo fra Amerika, må vite"
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #32 Skrevet 22. november 2015 Jeg synes grønt er finest. Hvis man velger hvitt eller sort så er det jo ingen tvil om at det er fake, men det plager kanskje ikke deg? Anonymous poster hash: 082db...534
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #33 Skrevet 22. november 2015 Jeg synes grønt er finest. Hvis man velger hvitt eller sort så er det jo ingen tvil om at det er fake, men det plager kanskje ikke deg? Anonymous poster hash: 082db...534 Er man redd for at treet skal se fake ut kjøper man vel bare et ekte? Anonymous poster hash: b8719...67d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #34 Skrevet 22. november 2015 Jeg synes grønt er finest. Hvis man velger hvitt eller sort så er det jo ingen tvil om at det er fake, men det plager kanskje ikke deg? Anonymous poster hash: 082db...534 Er man redd for at treet skal se fake ut kjøper man vel bare et ekte? Anonymous poster hash: b8719...67d Hehe, du er skikkelig imot plasttre du? Det kan jo være mange grunner til å velge det. Allergi f.eks eller eldre og syke som ikke makter å begynne å styre med ekte tre. Det finnes plasttre der det virkelig må studeres for å se at det er uekte. Grønt vel og merke:) Anonymous poster hash: 082db...534
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #35 Skrevet 22. november 2015 Jeg synes grønt er finest. Hvis man velger hvitt eller sort så er det jo ingen tvil om at det er fake, men det plager kanskje ikke deg? Anonymous poster hash: 082db...534 Er man redd for at treet skal se fake ut kjøper man vel bare et ekte? Anonymous poster hash: b8719...67d Hehe, du er skikkelig imot plasttre du? Det kan jo være mange grunner til å velge det. Allergi f.eks eller eldre og syke som ikke makter å begynne å styre med ekte tre. Det finnes plasttre der det virkelig må studeres for å se at det er uekte. Grønt vel og merke:) Anonymous poster hash: 082db...534 Ja, jeg er det. Har tilgode å se et som ser bra ut, selv om eierene er såå fornøyde (men har selvfølgelig vett til ikke å si noe). Synes det er fint at det finnes alternativ for allergikere, men skulle jeg selv hatt fake ville jeg tatt den helt ut Anonymous poster hash: b8719...67d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #36 Skrevet 22. november 2015 Jeg synes det er supertacky med noe annet enn et grønt tre. Men om du skal ha noe annet er det kanskje greit med en farge som matcher resten av stua😊 Anonymous poster hash: 9e0f5...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå