Gå til innhold

Herregud! Fant nettopp elevekortet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til han som skal starte på skolen neste år. Jeg trodde pappaen hadde levert det og omvendt! Det skulle vært levert 23.oktober. Hva gjør vi nå da?! Så pinlig!!

Anonymous poster hash: c196e...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar en telefon eller stikker innom personlig og forklarer at det er skjedd en misforståelse mellom deg og far og tar det derfra...

Jeg ville gått innom selv om jeg hadde mulighet.

Anonymous poster hash: cdfd3...0d4
Skrevet

Jeg har skolestarter til neste år, hva er et elevkort? 😳

Anonymous poster hash: 39dff...9d2

Skrevet

Jeg har skolestarter til neste år, hva er et elevkort? 😳

Lurer jeg også på. Vi har også 2010-barn og har bare fått et brev om elektronisk innmelding på skole via kommunens hjemmesider.

Skrevet

Kun fått tildelt plass vi, ikke noe vi skal levere eller gjøre

Anonymous poster hash: da032...fcc

Skrevet

Vi skulle fylle ut telefonnr og navn på fastlege osv.

HI

Skrevet

HI

Har du ikke gjort det enda!? Du vet at du sa risikerer å miste plassen til barnet ditt?

Anonymous poster hash: bcf85...104

Skrevet

HI

Har du ikke gjort det enda!? Du vet at du sa risikerer å miste plassen til barnet ditt?

Anonymous poster hash: bcf85...104

Merkelige greier. Vi har ikke fått beskjed om å fylle ut noe elevkort. Kunne oppgi telefonnr., men det var frivillig. Rart om barnet hennes mister plassen når dette tydeligvis ikke er nødvendig?

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

HIAnonymous poster hash: c196e...729

Har du ikke gjort det enda!? Du vet at du sa risikerer å miste plassen til barnet ditt? Anonymous poster hash: bcf85...104

Tull!

Ta kontakt med skolen, legg deg flat, innrøm tabben og så går det sikkert helt greit.

Skrevet

Vi leverte det den første uka når barnet begynte på skolen. De trenger det jo ikke i år. :-)

Anonymous poster hash: fb2a3...51f

Skrevet

Ta det med ro. Skolen har masse regler og ingen sanksjonsmuligheter. Det er veldig mye dere foreldre blir pålagt å fylle ut og følge opp de nester årene, men det er nesten ingenting skolen kan gjøre om dere ikke gjør det.

Anonymous poster hash: b62fe...9c1

Gjest Antarctica
Skrevet

Du kan sikkert informere om telefonnumre og fastlege på et annet tidspunkt enn 23.oktober også...

Skrevet

Ta det med ro. Skolen har masse regler og ingen sanksjonsmuligheter. Det er veldig mye dere foreldre blir pålagt å fylle ut og følge opp de nester årene, men det er nesten ingenting skolen kan gjøre om dere ikke gjør det.

Bortsett fra en bekymringsmelding på grunn av åpenbart manglende oppfølging, om det der er holdningen 😂

Anonymous poster hash: 1613b...787

Skrevet

Jeg har også skolestarter til høsten.

Vi har ikke hørt noe som helst fra skolen enda (Trondheim).

Anonymous poster hash: a343b...fd1

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Bortsett fra en bekymringsmelding på grunn av åpenbart manglende oppfølging, om det der er holdningen 😂

Anonymous poster hash: 1613b...787

Å ikke levere elevkort gir grunnlag for bekymring, mener du? Eller tenker du på noe annet?

Om denne anonyme sikter til mange skolers regelvelde på denne typen ting, så har hun rett - det er hundrevis av ark å skrive under på og levere inn, hundrevis av frister og småregler. De er der for å gjøre administrasjonen "lettere" for skolen, men siden det meste ikke handler om barna, er det helt ufarlig å ikke følge det opp.

Selv lekser er det ufarlig å ikke "følge opp" (som det heter i dag.)

Endret av Pashla
Skrevet

Oi, blir litt bekymret nå jeg. Har 2010-barn og ikke hørt noe fra skolen enda. Trodde ikke det kom før til neste år jeg. Har alle hørt fra skolen sin?

Anonymous poster hash: 42897...800

Skrevet

Oi, blir litt bekymret nå jeg. Har 2010-barn og ikke hørt noe fra skolen enda. Trodde ikke det kom før til neste år jeg. Har alle hørt fra skolen sin?

Anonymous poster hash: 42897...800

Hos oss er innskrivingen i februar/mars hvert år. Vi hører ikke noe før den tiden.

Anonymous poster hash: 64345...d0c

Skrevet

Ta det med ro. Skolen har masse regler og ingen sanksjonsmuligheter. Det er veldig mye dere foreldre blir pålagt å fylle ut og følge opp de nester årene, men det er nesten ingenting skolen kan gjøre om dere ikke gjør det.Anonymous poster hash: b62fe...9c1

Bortsett fra en bekymringsmelding på grunn av åpenbart manglende oppfølging, om det der er holdningen Anonymous poster hash: 1613b...787

Det skal veldig mye mer til enn å ikke overholde fristen for å levere inn et papir, før det er en reel trussel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...