Gå til innhold

Syk seksåring. Kan han være alene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

mens jeg leverer de to minste i barnehagen? Han har hatt en operasjon i foten. Vi bor 20 meter fra barnehagen.

Anonymous poster hash: bf516...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si ja om han er enig selv. Har han vært alene en liten stund før? Er han veldig dårlig, eller går det greit med formen?

Anonymous poster hash: 20424...6de

Skrevet

20 meter og tilbake tenker jeg går bra, så lenge 6-åringen er innstilt på det selv og vet hva h*n kan og ikke kan gjøre med foten. Hadde nok gitt beskjed om at h*n gikk på toalettet først, eller ventet til jeg var tilbake hvis foten ikke skal trås på. Er h*n nyoperert og ustø på krykker så er det best å være i nærheten til å begynne med, men holder h*n seg i ro den lille tiden så bør det jo gå bra.

Hadde det vært lenger unna ville jeg nok tatt h*n med.

Anonymous poster hash: 4c393...fa1
Skrevet

Jeg vil si ja om han er enig selv. Har han vært alene en liten stund før? Er han veldig dårlig, eller går det greit med formen?

Det går greit, men han må holde seg i ro. Hadde det vært lenger vei, kunne han sittet i bilen, men det er litt for kort vei. Synes det er dumt hvis han må streve seg frem på krykker på glattisen. Han har vært alene 5-10 min før. Tror levering tar ca 20 min. 😊 Takk for svar.

Skrevet

Det går greit, men han må holde seg i ro. Hadde det vært lenger vei, kunne han sittet i bilen, men det er litt for kort vei. Synes det er dumt hvis han må streve seg frem på krykker på glattisen. Han har vært alene 5-10 min før. Tror levering tar ca 20 min. 😊 Takk for svar.

Da syns jeg du kan prøve å la ham være alene de minuttene:) Jeg tenker at det er verre å dra ham ut på krykkene, enn at han får slappe av den stunden hjemme.

Skrevet

Min 6 åring kan fint være alene opp til en time, sikkert lenger og men det har jeg ikke prøvd. 7 åringen har vært alene 2 timer på det meste.

De vil sjeldent være med å handle f eks, og er da alene den halvtimen. Aldri vært noe problem.

Anonymous poster hash: f3058...6e5
Skrevet

Ja selvsagt kan han være alene den tiden det tar å levere i barnehagen.

Skrevet

Det er jo kortere veg enn mange har fra en ende av huset til den andre. Gjerne kortere enn fra parkeringsplassen og inn også. Null betenkeligheter :)

Anonymous poster hash: 49b5f...6e7

Skrevet

Ja, så lenge ha vil selv hadde jeg gjort det ☺

Skrevet

Hæ? Er et et alvorlig spørsmål? Jeg gikk alene til og fra skolen hver dag, 3 km én vei. Var alene hjemme frem til 18 nesten hver dag... Være alene hjemme i 10 minutter er vel ikke noe problem?

Anonymous poster hash: e3508...db1

Skrevet

20 meter? Har du bhg i kjelleren?

Anonymous poster hash: fc4b7...223

Skrevet

Det klarer han helt sikkert fint. Det er sannsynligvis mer enn 20 meter til barnehagen, vi har i hvert fall mer enn 20 meter til naboen uten at vi bor helt øde. Selv hvis det er 200 meter klarer han seg nok bra. TV eller en ipad eller noe får ham til å sitte stille. 

Skrevet

Det klarer han helt sikkert fint. Det er sannsynligvis mer enn 20 meter til barnehagen, vi har i hvert fall mer enn 20 meter til naboen uten at vi bor helt øde. Selv hvis det er 200 meter klarer han seg nok bra. TV eller en ipad eller noe får ham til å sitte stille.

Nei, helt seriøst. Det er 20 meter fra vår innkjørsel til porten til barnehagen. 😊

Skrevet

Han kan være alene så kort tid ja, er vel egentlig ingenting å lure på, men skjønner om du vil ha bekreftelse da, det er helt ok.

Anonymous poster hash: 67f2b...961
Skrevet

Nei, helt seriøst. Det er 20 meter fra vår innkjørsel til porten til barnehagen. 😊

Hvordan klarer du å bruke 20 minutter på levering da?

Anonymous poster hash: 65c5d...33d

Skrevet

Hæ? Er et et alvorlig spørsmål? Jeg gikk alene til og fra skolen hver dag, 3 km én vei. Var alene hjemme frem til 18 nesten hver dag... Være alene hjemme i 10 minutter er vel ikke noe problem?

Anonymous poster hash: e3508...db1

Fin barndom.... Overhode ikke vanlig el normalt hvis du trur det.

Anonymous poster hash: 5c9e4...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...