Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Må bli kvitt de siste kiloene ganske fort. Har gått ned 10 kg. nå og må bli kvitt de siste 5, helst innen 14 dager selvom det er urealistisk Noen tips utenom å sulte meg ihjel? Anonymous poster hash: d5c12...40d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Ikke noe du ikke kan tenke deg selv. Kalorifattig mat, mye trim, masse vann, lite fett. Rett og slett Spis ren mat, masse grønt, fisk, cottage cheese etc.Jeg har gått ned fra 93 til 78 kg siden 4 oktober. 14 kg. Jeg bestemte meg for å gå ned i superfart fram mot jul. Det har vært beintøft å gå ned 14 kg på 6 uker. Det er IKKE hvem som helst som får til det, og jeg har spist ekstremt(!) lite mat. Jeg har det bra, studerer og har nok overskudd til barn og lesing, men gleder meg til å ha nådd målet på 68 kg, for nå er jeg lei. Savner å spise. Vel, jeg spiser - bare ekstremt lite, og veldig gjennomtenkt, og veldig kalorifattig. Går i mye linser, cottage cheese, tomat, salat, squash, fisk, rent kjøtt uten mye fett og salt, grønnsaker. Kuttet ut fløte, melk, smør, salt, ost, pålegg, brød, pasta, ris, sukker, godteri, kaker, knekkebrød osv. Lykke til Anonymous poster hash: c6c08...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå