Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Vil lage julepynt selv i Ă„r, bĂ„de til treet og ellersđ hva er DITT beste tips til enkel og barnevennelig pynt?đ  Anonymous poster hash: aefab...2c6
amandine Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Flette kurver og lenker, og hente pynt i naturen. Kvister, kongler, frĂžkapsler fra bĂžk, hasselnĂžtter og mose og lav. Jeg har sprayet kongler og frĂžkapsler med gull bundet sammen til lenker, det ble veldig fint.
minimii Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Er det ikke masse om dette hvis du googler? Ihvertfall masse i bladene om dagen. Vi lager juletrepynt og gir bort hvert Är. I Är har vi kjÞpt trekuler som vi maler og pynter med glitter. (Barna er 1 og 5). Etter at de er ferdigpynta henger jeg to sammen med en liten bjelle. Trolldeig stukket ut med pepperkakeformer som dere maler. Dekorere rundt med granbar og kongler som gjerne kan spraymales.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Joda, masse inspirasjon pĂ„ nettet, men lite oppskrifter pĂ„ det jeg har lyst til Ă„ lageđ er som regel en grunn til at man spĂžrđ  Hi  Anonymous poster hash: aefab...2c6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Lag snÞfnugg eller andre julemotiv med hamaperler, heng en rÞd trÄd i og vips, juletrepynt. Blir veldig fine  https://www.google.no/search?q=hama+christmas+patterns&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiy-bCotaLJAhUj_XIKHYjjCwkQsAQIGg Anonymous poster hash: 94ec4...2c3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Joda, masse inspirasjon pÄ nettet, men lite oppskrifter pÄ det jeg har lyst til Ä lage er som regel en grunn til at man spÞr  Hi  Anonymous poster hash: aefab...2c6 Hvor gamle er barna som skal lage det?  Anonymous poster hash: 14f52...b9f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015   Joda, masse inspirasjon pĂ„ nettet, men lite oppskrifter pĂ„ det jeg har lyst til Ă„ lage er som regel en grunn til at man spĂžr  Hi  Anonymous poster hash: aefab...2c6 Hvor gamle er barna som skal lage det? Anonymous poster hash: 14f52...b9f 1 og 5. StĂžrste har relativt lite tolmod, sĂ„ det kan ikke ta superlang tid Ă„ vĂŠre veldig avansertđ  Anonymous poster hash: aefab...2c6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015   Joda, masse inspirasjon pÄ nettet, men lite oppskrifter pÄ det jeg har lyst til Ä lage er som regel en grunn til at man spÞr  Hi  Anonymous poster hash: aefab...2c6 Hvor gamle er barna som skal lage det? Anonymous poster hash: 14f52...b9f 1 og 5. StÞrste har relativt lite tolmod, sÄ det kan ikke ta superlang tid Ä vÊre veldig avansert  Anonymous poster hash: aefab...2c6  - magnetnisser http://bloggfiler.no/gullanmine.blogg.no/images/1245044-12-1357164391630.jpg - male julekuler av glass eller isopor - male kuler av isopor som pynt i dekorasjoner og blomsterpotter - male kongler og strÞ glitter pÄ - lage figurer med pepperkakeformer i trolldeig, mal de, evt bare ha de hvite og heng de pÄ treet eller i vinduet - mal telysglass - lag snÞkule http://mittlilleprosjekt.com/wp-content/uploads/2014/11/IMG_4180.jpg - juletrekurver og lenker - lage juletrÊr av kjegleformet isopor. Enten mal og pynt de, eller lim pÄ grÞnn filt og pynt den   Anonymous poster hash: 14f52...b9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ