Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Jeg har begynt i ny jobb og skal snart på julebord. Jeg har ikke så mye klær og heller ikke muligheter til å kjøpe. Må ma gå i kjole eller veldig fine klær? Jeg har gått ned så masse i vekt at ingen av mine gamle klær passer. Burde jo være overlykkelig men det blir bare et stress moment når jeg ikke har masse penger til å handle for. Jeg har gått fra str 52 til 40 og gledet meg til å kjøpe klær men sånn er det ikke for øyeblikket. Helt greit men litt stress likevel. Vurderer å droppe julebordet men har veldig lyst å gå. Anonymous poster hash: bf914...a3e
SuperFries Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Hva med å ta en gammel kjole og legge på et belte i livet? For å framheve et smalere liv. Evt kjøpe nål og tråd, og forsøke deg på å sy inn kjolen etter din nåværende form. Er ikke så vanskelig som det ser ut som.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Hvor bor du? Jeg har en sort kjole i str. 40 som ikke passer meg. Anonymous poster hash: 013de...b34
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Jeg har begynt i ny jobb og skal snart på julebord. Jeg har ikke så mye klær og heller ikke muligheter til å kjøpe. Må ma gå i kjole eller veldig fine klær? Jeg har gått ned så masse i vekt at ingen av mine gamle klær passer. Burde jo være overlykkelig men det blir bare et stress moment når jeg ikke har masse penger til å handle for. Jeg har gått fra str 52 til 40 og gledet meg til å kjøpe klær men sånn er det ikke for øyeblikket. Helt greit men litt stress likevel. Vurderer å droppe julebordet men har veldig lyst å gå. Anonymous poster hash: bf914...a3e Sjekk Finn.no !! Anonymous poster hash: d5c7d...5c5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Trenger jo ikke være dyr kjole, Ellos f.eks. har mange kjoler til rundt 3-400. Velger du en enkel svart kjole, kan du ha den til flere anledninger, bare variere tilbehøret. Denne f.eks.http://m.ellos.no/ellos-collection/kjole-med-herlig-stretch/490602?N=1z141puZ1z141shZ1z141od&Nao=64&selArt=368908&pr=0C1B2S3T&pID=490602&page=3 Anonymous poster hash: a8ef1...7b0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Hvor bor du? Jeg har en sort kjole i str. 40 som ikke passer meg. Anonymous poster hash: 013de...b34 Så snill du er, men jeg lurte mer på om man mååå ha superfineklær eller om det er OK med en fin bukse og topp?HI Anonymous poster hash: bf914...a3e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Jeg har begynt i ny jobb og skal snart på julebord. Jeg har ikke så mye klær og heller ikke muligheter til å kjøpe. Må ma gå i kjole eller veldig fine klær? Jeg har gått ned så masse i vekt at ingen av mine gamle klær passer. Burde jo være overlykkelig men det blir bare et stress moment når jeg ikke har masse penger til å handle for. Jeg har gått fra str 52 til 40 og gledet meg til å kjøpe klær men sånn er det ikke for øyeblikket. Helt greit men litt stress likevel. Vurderer å droppe julebordet men har veldig lyst å gå. Anonymous poster hash: bf914...a3e Sjekk Finn.no !! Anonymous poster hash: d5c7d...5c5 Eller Fretex Anonymous poster hash: a8ef1...7b0
Gjest Hercule Poirot Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Hvor bor du? Jeg har en sort kjole i str. 40 som ikke passer meg. Anonymous poster hash: 013de...b34 Så snill du er, men jeg lurte mer på om man mååå ha superfineklær eller om det er OK med en fin bukse og topp?HI Anonymous poster hash: bf914...a3e Det er absolutt ok med fin bukse og topp! Kjør på!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Hvor bor du? Jeg har en sort kjole i str. 40 som ikke passer meg. Anonymous poster hash: 013de...b34 Så snill du er, men jeg lurte mer på om man mååå ha superfineklær eller om det er OK med en fin bukse og topp?HI Anonymous poster hash: bf914...a3e Må ikke være superpynta, men de fleste har jo kjole eller skjørt. Anonymous poster hash: a8ef1...7b0
SuperFries Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 Jeg skal ha sort bukse og fin topp. Det holder i massevis. Samt at det er varmere enn kjole ☺ Tror jeg begynner å bli gammel og praktisk ☺
MarianeA Skrevet 21. november 2015 #11 Skrevet 21. november 2015 På vårt julebord har alle damene kjoler. Har ikke sett noen i bukse noen gang.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #12 Skrevet 21. november 2015 Går alltid i svart bukse og en pen/stilig overdel på julebord. Anonymous poster hash: 28c9f...497
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #13 Skrevet 22. november 2015 Har du fått litt kontakt med en/flere kollegaer? Kanskje du kan spørre hva som har vært vanlig tidligere år? jeg gjorde det i fjor, var usikker på hvor formelt de hadde hatt det før, fikk vite at det ikke var spesielt formelt. Syns det var greit å vite, for første julebord på forrige arb.plass møtte jeg i bukse og fin topp og følte meg aaaaltfor lite pyntet (var den eneste uten kjole), så var egentlig klar til stivpynting gikk heller for tights og en søt tunika (de fleste andre gjorde det samme) men hadde jeg gått for en enkel kjole hadde det ikke slått helt feil det heller. Forskjell på enkel, pen kjole, og en haug med paljetter :-) Anonymous poster hash: 9cc0b...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå