Gå til innhold

Ånei. minsta har bæsja utover hele overmadrassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke vaskeanvisning. Må vaskes!forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kasta den ut i snøen og frosten, og latt den ligge ute en stund mens jeg leita etter vaskeanvisningen på nett

Anonymous poster hash: da40f...c70
Skrevet

Finner ikke vaskeanvisning. Må vaskes!forslag?

Vel, bæsj hadde keg uansett ikke vasket på mindre enn 60 grader.. Til nød 40 om det koster mye med ny (vet ikke om det gjelder voksenseng eller barneseng).

Anonymous poster hash: c329f...d2f

Skrevet

Jeg har aldri lest vaskeanvisningen, men alltid slengt barnas overmadrasser på 90 grader ved oppkast og avføring. Det er ekkelt.

Anonymous poster hash: 4fac9...b30
Skrevet

Hvis du får den inni vaskemaskinen (barneseng?) ville jeg tatt 60 graders vanlig vask. Ikke tørketrommel. Jeg pleier å henge sånt på en stol under varmepumpa, evt i dusjen først hvis den drypper.

Hvis det er til voksenseng ville jeg uansett vasket trekket som nevnt over. Flekken kan vaskes for hånd med Milo, skylles i dusjen, og deretter henges ut hvis det er frost. Altså etter den er tørr.

Skrevet

Voksenseng Wonderland madrass 210×210. Jeg spylte det i glovarmt vann i dusjen, og vaska det på 30 grader i maskin. Kanskje jeg burde ha vaska det en gang til da? "Livredd" for å krympe,men bedre å vaske på høyere kanskje. Husker at det gikk an å vaske den, men finner ikke ut på hvor mye. Ingen flekk lengere ihvertfall. . Tenkte ikke på.å google i sted..haha,første som slo meg var bim😉

Skrevet

Måtte sjekke pris på ny overmadrass..10.000!!Fy flate!

Skrevet

Men å velge en overmadrass til ti tusen til en liten unge er jo bare teit.

Skrevet

Altså,vesla har ikke en voksenseng som er 210*210 som det står I innlegget over,men lå i vår. Har ikke tenkt til å kjøpe ny overmadrass heller. Gikk ikke ned I madrassen.

Anonymous poster hash: 7885d...f97

Skrevet

Men å velge en overmadrass til ti tusen til en liten unge er jo bare teit.

Nå har vel de færreste barn en 210x210 seng da...

Anonymous poster hash: ec599...221

Skrevet

Jeg har svaneseng, og vasker trekket til overmadrassen jevnlig på 60 grader. Kan vel ikke være så ulikt ditt trekk?

Eneste som er superviktig å huske på, er å strekke trekket godt mens det ennå er vått, ellers kan det krympe mye😨

Anonymous poster hash: 17fad...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...