Oktavia Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Tror jeg! Jeg ammet ikke sist så føler meg grønn. Har hatt bryst løft med la til hele tiden de 3 første dagene på sykehuset. Det gav meg fulle "Pamela Andersons" - godt var det når ungen er 4 kilo ved fødsel! Er kun 9. Dagen i dag, men føler meg mindre! Vet, stress ned og spis. Jeg tror jeg biter over for mye bare og har spist litt dårlig. Vasket bad, barnet fra før følges opp, klesvask, osv. Men siden vi kom hjem så sover babyen 4-5 timer i strekk, også om natten. Hun får nok mat, fulle bleier 😄 Men jeg er redd det blir mindre melk plutselig... Et bryst var nok til et måltid. Det andre rant da over såklart.. Nå går gjerne begge brystene om hun får velge.. Hun gulper endel, men er litt skeiv i nakken. Gjør lette fysioterapi øvelser som jeg gjorde på siste barnet, samme skeivheten. Og litt ryggmassasje. Det hjelper.. Vet at det kun trengs 2 timer for å fylle et bryst og de prikker som gale etter 2 timer, men de føles lettere og slappere. Tips til å få opp produksjonen? Kan ikke legge til en baby som.ikke er sulten! Og hun må tømme et bryst før hun får nummer 2. Vil ikke stresse... Handlet masse frukt, grønt, proteiner etc i dag. Spiser som besatt! Ser jeg har gått ned hver kilo jeg gikk opp i svangerskapet. Kanskje tatt av noen også..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Hæ? Anonymous poster hash: 3eb05...838
Ikkesåallerværst Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 De første dagene med skikkelig spreng er det også mye væske i brystvevet, det hovner opp rett og slett. Etter hvert stabiliseres dette og hevelsen går ned. Det er ikke nødvendigvis mindre melk selv om brystet er slappere. Kanskje til og med mere melk. Om baby tar ett eller to bryst kan variere fra måltid til måltid. Kanskje han har et økedøgn? Drikk mye og prøv å få deg en blund, det kan hjelpe på produksjonen .
Oktavia Skrevet 21. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2015 De første dagene med skikkelig spreng er det også mye væske i brystvevet, det hovner opp rett og slett. Etter hvert stabiliseres dette og hevelsen går ned. Det er ikke nødvendigvis mindre melk selv om brystet er slappere. Kanskje til og med mere melk. Om baby tar ett eller to bryst kan variere fra måltid til måltid. Kanskje han har et økedøgn? Drikk mye og prøv å få deg en blund, det kan hjelpe på produksjonen . Jeg har verdens beste samboer som lar meg sove og heller i meg væske hele døgnet. Men jeg skal stresse ned og gjøre et forsøk. Takk!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Havregrøt hver dag. Og nok mat er selvsagt vikti. Høres ut som økedøgn Anonymous poster hash: 09d3c...3fd
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Jeg har fullammet til babyer til de var 6mnd. Den ene spiste alltid av en pupp, mens den andre alltid tømte begge. Ingen vesentlige forskjeller på hvor ofte de spiste og begge la fint på seg. Puppene mine var enorme etter 3-4 dager, men ble normalt store etter 5-6 dager. Sjekk ca1gang i uka at babyen legger på seg det den skal, den første tiden og stress ned. Anonymous poster hash: b08d0...331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå