Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Det startet i går. Jeg tok på meg en genser som ble dradd over området og jeg fikk enorme smerter. Fikk mannen til å se om han så noe. Men det var ingenting der. La merke til at hver gang jeg kom bortig fikk jeg enorme smerter. Hvis jeg trykker lett kjennes det hardt ut i et lite område på ca 3 cm. Man kan ikke se noe ved å se. Så skjønner ikke hva som gjør vondt. Nå har det vært slik i 23 timer. Og det virker ikke som om det blir verken bedre eller verre. Gjør vondt ved lett berøring. Bare ved å stryke fingrene over. Hva i alle dager er dette? Anonymous poster hash: 2d2cf...fad
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Betennelse i svettekjertler eller hårsekker? Jeg har hatt det noen få ganger, det har vært veldig vondt. Ikke alltid "kulene" da har vært opphevet over huden. La være å barbere deg under armene og ikke bruk deodorant under den armen i helgen. Anonymous poster hash: 18da6...d4d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Betennelse i svettekjertler eller hårsekker? Jeg har hatt det noen få ganger, det har vært veldig vondt. Ikke alltid "kulene" da har vært opphevet over huden. La være å barbere deg under armene og ikke bruk deodorant under den armen i helgen. Anonymous poster hash: 18da6...d4d Det er ikke i armhulen. Så har ikke hår i det området. Heller ikke svettekjertler. Ser jeg skulle formulert meg bedre. Skjønner det er lett og ta feil. Men er midt mellom armhulen og albuen under på armen det er vondt ☺ Anonymous poster hash: 2d2cf...fad
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Betennelse i svettekjertler eller hårsekker? Jeg har hatt det noen få ganger, det har vært veldig vondt. Ikke alltid "kulene" da har vært opphevet over huden. La være å barbere deg under armene og ikke bruk deodorant under den armen i helgen. Anonymous poster hash: 18da6...d4d Det er ikke i armhulen. Så har ikke hår i det området. Heller ikke svettekjertler. Ser jeg skulle formulert meg bedre. Skjønner det er lett og ta feil. Men er midt mellom armhulen og albuen under på armen det er vondt ☺ Anonymous poster hash: 2d2cf...fad Hm, ja det blir jo noe annet Jeg har hatt lignende der også, da har det kommet fra nakken, enten låsninger eller prolaps. Har ikke alltid hatt noe særlig smerter ellers. Blir det verre i helgen tar du en telefon til legevakten, ellers tar du en telefon til fastlegen over helgen. Anonymous poster hash: 18da6...d4d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Betennelse i svettekjertler eller hårsekker? Jeg har hatt det noen få ganger, det har vært veldig vondt. Ikke alltid "kulene" da har vært opphevet over huden. La være å barbere deg under armene og ikke bruk deodorant under den armen i helgen. Anonymous poster hash: 18da6...d4d Det er ikke i armhulen. Så har ikke hår i det området. Heller ikke svettekjertler.Ser jeg skulle formulert meg bedre. Skjønner det er lett og ta feil. Men er midt mellom armhulen og albuen under på armen det er vondt ☺ Anonymous poster hash: 2d2cf...fad Hm, ja det blir jo noe annet Jeg har hatt lignende der også, da har det kommet fra nakken, enten låsninger eller prolaps. Har ikke alltid hatt noe særlig smerter ellers. Blir det verre i helgen tar du en telefon til legevakten, ellers tar du en telefon til fastlegen over helgen. Anonymous poster hash: 18da6...d4d Ja blir å kontakte fastlegen mon på mandag hvis det ikke er blitt bedre til da. Ser ikke helt at dette er noe å dra på legevakten med. Hi Anonymous poster hash: 2d2cf...fad
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Dytter denne opp i håp om at noen har opplevd noe lignende. Anonymous poster hash: 2d2cf...fad
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 ..... Anonymous poster hash: 2d2cf...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå