Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 ... når man har barnet mest mulig hjemme fra barnehage/SFO og gir de kortest mulig dager ellers? Syns det virker som en konkurranse. Anonymous poster hash: b7a9f...1f7
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Bare i kjerringmiljøer. Anonymous poster hash: b09f9...f64
sug lut Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Det spørs jo helt hvem som har dem hjemme om det faktisk er noen forbedring fra bhg å holde dem hjemme.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Bare hvis fridagene legges til romjul, påske og sommer tydeligvis. I disse trådene om barna skal i bhg i romjula osv er det aldri noen som spør meg hvor mye barnet mitt er i bhg i hverdagen før de begynner å kritisere og dømme og anta at jeg er opptatt av å sende ham mest mulig vekk og tilbringe minst mulig tid med ham. Barnet mitt har for øvrig mer fri enn de fleste. Men jeg er ufør, så det hadde nok vært lavstatus uansett hva jeg hadde gjort. Anonymous poster hash: 7de4c...382
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Kanskje blant de fruene som er godt gift og jobber for lommepenger og "for å være litt sosial". Der er de hjemme med barna kledd som Emil i Lønneberget og baker cupcakes. Anonymous poster hash: e8b59...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå