Gå til innhold

Tror jeg er Verdens tregeste rengjører.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker bad hver lørdag, badet er lite ca 4 kvm. Jeg bruker 1 1/2 time på å vaske dette. Er ikke det litt mye?  Hvor lang tid bruker dere?

Anonymous poster hash: f9e9f...99c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 30 min

Anonymous poster hash: ae97a...cc0

Skrevet

30 min her og! Og da vasker jeg grundig! Vasker en gang i uka, men med tre barn som kommer med skitne uteklær rekker det å bli skittent nok!

Anonymous poster hash: adf52...d03

Skrevet

Jeg hadde nok brukt like lang tid som deg hvis jeg skulle gjøre det ordentlig. Men her er det stort sett mannen som vasker, han er mye mer effektiv. :P

Anonymous poster hash: 8675c...823
Skrevet

Oi, vasker dere vegger og tak da eller? Keg bruker maks et kvarter på vårt som er rundt ti kvm. Ikke inkl. dusjen da, den tar mannen en annen gang.

Skrevet

Oi, vasker dere vegger og tak da eller? Keg bruker maks et kvarter på vårt som er rundt ti kvm. Ikke inkl. dusjen da, den tar mannen en annen gang.

Jeg tar det innimellom, en annen gang blir det at gulvflisene blir vasket grundig. Så finner jeg ofte kriker og kroker som jeg må vaske grundig med tannbørste eller q-tips. 

Anonymous poster hash: f9e9f...99c

Skrevet

Aner ikke tidsbruk, men om du er den tregeste vaskeren så er jeg den sinteste, jeg er rasende fra jeg begynner å vaske til jeg er ferdig, den mest bortkasta jobben i verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...