Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Noen som vet? Når henger dere opp julestjerna osv? Anonymous poster hash: 0278e...c50
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Neste søndag Anonymous poster hash: 507b0...82c
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Seriøst, hi? Et raskt blikk på kalender od du hadde hatt svaret!! Anonymous poster hash: f843d...8d9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Googla det, og sjekket kalender på norskkalender.no... Stod ingenting! Takk for svar dere andre Anonymous poster hash: 0278e...c50
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Googla det, og sjekket kalender på norskkalender.no... Stod ingenting! Takk for svar dere andre Anonymous poster hash: 0278e...c50 Kan du å telle? Det er fire søndager i advent, og da tar man kalenderen og teller. Skulle julaften falle på en søndag, så er den både fjerde søndag i advent OG julaften. Har du virkelig ikke en kalender/ukeplanlegger på veggen? Anonymous poster hash: 85233...4b4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #8 Skrevet 22. november 2015 Googla det, og sjekket kalender på norskkalender.no... Stod ingenting! Takk for svar dere andre Anonymous poster hash: 0278e...c50 Kan du å telle? Det er fire søndager i advent, og da tar man kalenderen og teller. Skulle julaften falle på en søndag, så er den både fjerde søndag i advent OG julaften. Har du virkelig ikke en kalender/ukeplanlegger på veggen? Anonymous poster hash: 85233...4b4 Kan telle men hvordan vet jeg hvilke fire søndager som er advent når julaften ikke er på en søndag? Opplys meg gjerne 😂 Anonymous poster hash: 0278e...c50
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #9 Skrevet 22. november 2015 Googla det, og sjekket kalender på norskkalender.no... Stod ingenting! Takk for svar dere andre Anonymous poster hash: 0278e...c50 Kan du å telle? Det er fire søndager i advent, og da tar man kalenderen og teller. Skulle julaften falle på en søndag, så er den både fjerde søndag i advent OG julaften. Har du virkelig ikke en kalender/ukeplanlegger på veggen? Anonymous poster hash: 85233...4b4 Kan telle men hvordan vet jeg hvilke fire søndager som er advent når julaften ikke er på en søndag? Opplys meg gjerne Anonymous poster hash: 0278e...c50 Håper du tuller??? Du vet ikke at det er de siste søndagene før jul? Anonymous poster hash: f843d...8d9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #10 Skrevet 22. november 2015 Googla det, og sjekket kalender på norskkalender.no... Stod ingenting! Takk for svar dere andre Anonymous poster hash: 0278e...c50 Kan du å telle? Det er fire søndager i advent, og da tar man kalenderen og teller. Skulle julaften falle på en søndag, så er den både fjerde søndag i advent OG julaften. Har du virkelig ikke en kalender/ukeplanlegger på veggen? Anonymous poster hash: 85233...4b4 Kan telle men hvordan vet jeg hvilke fire søndager som er advent når julaften ikke er på en søndag? Opplys meg gjerne 😂 Anonymous poster hash: 0278e...c50 Jeg tror man må ha fullført barneskolen for å vite slikt så ikke så rart dette når HI er 11 år Anonymous poster hash: 44570...e14
Mamma_til_2 Skrevet 22. november 2015 #11 Skrevet 22. november 2015 Googla det, og sjekket kalender på norskkalender.no... Stod ingenting! Takk for svar dere andre Anonymous poster hash: 0278e...c50 Da må du bli enten flinkere til og google eller så må du bli flinkere til og lese! jeg googla og fikk flere treff og kalendre som fortalte meg at 29.nov er 1.søndag i advent!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #12 Skrevet 22. november 2015 Googla det, og sjekket kalender på norskkalender.no... Stod ingenting! Takk for svar dere andre Anonymous poster hash: 0278e...c50 Kan du å telle? Det er fire søndager i advent, og da tar man kalenderen og teller. Skulle julaften falle på en søndag, så er den både fjerde søndag i advent OG julaften. Har du virkelig ikke en kalender/ukeplanlegger på veggen? Anonymous poster hash: 85233...4b4 Kan telle men hvordan vet jeg hvilke fire søndager som er advent når julaften ikke er på en søndag? Opplys meg gjerne 😂 Anonymous poster hash: 0278e...c50 Julaften er på en torsdag, noen som betyr at søndag 20.12 er 4.søndag i advent. Så må du telle 4 søndager bakover. Da finner du hva som er den 1.søndag i advent. Nemlig 29.11... Sånn til senere, om du skulle lure... Anonymous poster hash: de599...b11
Jordbærblomst Skrevet 22. november 2015 #13 Skrevet 22. november 2015 Herregud. Jenter, det ER altså lov å spørre om absolutt alt her inne. Ingen grunn til å bli arrogant. Rull inn puppen og spar sarkasmen!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #14 Skrevet 22. november 2015 Herregud. Jenter, det ER altså lov å spørre om absolutt alt her inne. Ingen grunn til å bli arrogant. Rull inn puppen og spar sarkasmen! Det heter at ingen spørsmål er før dumme, men jeg vet ikke helt...Når tilsynelatende voksne folk spør om så banale ting som i denne tråden, så begynner jeg ærlig talt å lure. Snart spør vel noen om hvilken dato julaften eller nyttårsaften er på... Bruk av kalender er pensum i småskolen, altså 1.-4. trinn. Anonymous poster hash: 85233...4b4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #15 Skrevet 22. november 2015 Herregud. Jenter, det ER altså lov å spørre om absolutt alt her inne. Ingen grunn til å bli arrogant. Rull inn puppen og spar sarkasmen! Det heter at ingen spørsmål er før dumme, men jeg vet ikke helt...Når tilsynelatende voksne folk spør om så banale ting som i denne tråden, så begynner jeg ærlig talt å lure. Snart spør vel noen om hvilken dato julaften eller nyttårsaften er på... Bruk av kalender er pensum i småskolen, altså 1.-4. trinn. Anonymous poster hash: 85233...4b4 Gangetabellen var også pensum. Jeg kan ikke den utenat av den grunn! Nynorsk var pensum, og jeg kjenner ingen som er strøken på det heller. Anonymous poster hash: 82438...257
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #16 Skrevet 22. november 2015 Herregud. Jenter, det ER altså lov å spørre om absolutt alt her inne. Ingen grunn til å bli arrogant. Rull inn puppen og spar sarkasmen! Det heter at ingen spørsmål er før dumme, men jeg vet ikke helt...Når tilsynelatende voksne folk spør om så banale ting som i denne tråden, så begynner jeg ærlig talt å lure. Snart spør vel noen om hvilken dato julaften eller nyttårsaften er på... Bruk av kalender er pensum i småskolen, altså 1.-4. trinn. Anonymous poster hash: 85233...4b4 Så tidlig?? Ja da er det ikke rart jeg ikke husker det 😂 Kan sikkert forklares med at jeg kommer fra et voldelig hjem og i den perioden bodde på barnehjem 👍 Anonymous poster hash: 0278e...c50
hysterika Skrevet 22. november 2015 #17 Skrevet 22. november 2015 Jeg kjenner mange som surrer med dette. Det er noe ulogisk med at 1. søndag i advent er i november. Dessuten er det vel like lett å spørre her som å google? Går mye raskere
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #18 Skrevet 22. november 2015 Jeg kjenner mange som surrer med dette. Det er noe ulogisk med at 1. søndag i advent er i november. Dessuten er det vel like lett å spørre her som å google? Går mye raskere Takk jeg googlet tydeligvis feil ord også Anonymous poster hash: 0278e...c50
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #19 Skrevet 22. november 2015 Herregud. Jenter, det ER altså lov å spørre om absolutt alt her inne. Ingen grunn til å bli arrogant. Rull inn puppen og spar sarkasmen! Det heter at ingen spørsmål er før dumme, men jeg vet ikke helt...Når tilsynelatende voksne folk spør om så banale ting som i denne tråden, så begynner jeg ærlig talt å lure. Snart spør vel noen om hvilken dato julaften eller nyttårsaften er på... Bruk av kalender er pensum i småskolen, altså 1.-4. trinn. Anonymous poster hash: 85233...4b4 Så tidlig?? Ja da er det ikke rart jeg ikke husker det Kan sikkert forklares med at jeg kommer fra et voldelig hjem og i den perioden bodde på barnehjem Anonymous poster hash: 0278e...c50 Trist du har slik bakgrunn.....men seriøst forsvarer det ikke så enkel kunnskap. Da lurer jeg liksom på hva annet du ikke klarer... Anonymous poster hash: f843d...8d9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #20 Skrevet 22. november 2015 Herregud. Jenter, det ER altså lov å spørre om absolutt alt her inne. Ingen grunn til å bli arrogant. Rull inn puppen og spar sarkasmen! Det heter at ingen spørsmål er før dumme, men jeg vet ikke helt...Når tilsynelatende voksne folk spør om så banale ting som i denne tråden, så begynner jeg ærlig talt å lure. Snart spør vel noen om hvilken dato julaften eller nyttårsaften er på... Bruk av kalender er pensum i småskolen, altså 1.-4. trinn. Anonymous poster hash: 85233...4b4 Så tidlig?? Ja da er det ikke rart jeg ikke husker det Kan sikkert forklares med at jeg kommer fra et voldelig hjem og i den perioden bodde på barnehjem Anonymous poster hash: 0278e...c50 Trist du har slik bakgrunn.....men seriøst forsvarer det ikke så enkel kunnskap. Da lurer jeg liksom på hva annet du ikke klarer... Anonymous poster hash: f843d...8d9 Tja.. Det er ganske mye. Lurer på hvilken dato 17 mai faller på neste år.. Vet du? Anonymous poster hash: 0278e...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå